با بهترین دیزل ژنراتورها آشنا شوید

یک دیزل ژنراتور که گاهی موتور الکتریکی نامیده می شود، انرژی مکانیکی (حرکت) را به انرژی الکتریکی تبدیل می کند. در واقع دیزل ژنراتور ترکیبی از یک موتور دیزل (برای تامین برق ژنراتور) و یک ژنراتور برای تولید برق است. دیزل ژنراتورها اغلب در مواقع اضطراری و زمانی که شبکه برق در دسترس نیست استفاده می شود. در متن زیر به ارائه عملکرد مجموعه دیزل ژنراتور و دو برند دیزل ژنراتور ولوو و بادوین می پردازیم.

 

دیزل ژنراتورها چگونه کار می کنند؟

اصل عملکرد دیزل ژنراتورها بر اساس قانون پایستگی انرژی است. این بدان معناست که «انرژی نه ایجاد می شود و نه از بین می رود، بلکه از شکلی به شکل دیگر تبدیل می شود». سوخت دیزل دارای انرژی شیمیایی است و در حین احتراق این انرژی شیمیایی به گرما و انرژی تبدیل می شود.

این نیرو انرژی مکانیکی نامیده می شود و دیزل ژنراتور را می چرخاند. چرخش ژنراتور نیز برق تولید می کند. احتراق فرآیند سوزاندن سوخت در هوای بسیار متراکم است که دمای آن به 750 درجه سانتیگراد می رسد. عملکرد دیزل ژنراتور برای مدت کوتاهی در چهار مرحله جذب، تراکم، احتراق و اگزوز انجام می شود.

 

فاز اول دیزل ژنراتور

هنگامی که دریچه ورودی باز می شود، پیستون از مرکز حرکت می کند و هوا وارد سیلندر می شود. هنگامی که هوا تحت فشار کافی باشد، دریچه مکش در پایان این مرحله بسته می شود.

 

پس سوز را فشار دهید

در این مرحله، سوخت وارد هوای متراکم شده و شروع به سوختن می کند و فشار را حفظ می کند و زمانی که پیستون به بالای مرکز می رسد، عرضه سوخت متوقف می شود. در پایان مرحله مکش، سوخت گیری تا قطع شدن ادامه می یابد.

درهای ورودی و خروجی به طور همزمان بسته می شوند. سپس گازهای داغ و فشرده از طریق دیزل ژنراتور به گردش در می آیند و پیستون پایین می آید.

 

آخرین مرحله دیزل ژنراتور

در این مرحله، پیستون دوباره به سمت بالا حرکت می کند و اجازه می دهد دریچه اگزوز باز شود و دریچه سوخت بسته شود. گازهای سوخته دیزل ژنراتور از خط انبساط و بقیه گازها از طریق حرکت پیستون از دریچه اگزوز خارج می شوند. در پایان این زمان، دریچه های کمکی بسته شده و چرخه کامل می شود.

 

دیزل ژنراتور بالدوین

Baudouin یک برند فرانسوی از سال 1918 است. دیزل ژنراتور Baudouin یک انتخاب عالی برای ژنراتورها در کاربردهای شبانی است. مجموعه دیزل ژنراتور Badwin با ارائه قابلیت اطمینان بالا، یک گزینه پشتیبان کارآمد برای طیف گسترده ای از برنامه ها ارائه می دهد.

ست های دیزل ژنراتور Badwin را می توان در ساختمان های اداری، مراکز خرید و تاسیسات تولیدی استفاده کرد. علاوه بر ژنراتورهای آماده به کار، Badwin Diesel Generator راه حل های تجاری کنترل توان را نیز ارائه می دهد. یک قرن تجربه دیزل ژنراتور، Badwin را قادر ساخته است تا موتورهای با کیفیت بالا برای کاربردهای دریایی و تجاری را طراحی، طراحی و تولید کند. گروه Badwin Diesel Generator با حضور در 48 کشور جهان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان موتورهای دریایی در اروپا است. دیزل ژنراتور Badwin انتخاب مناسبی برای هر تجارت تجاری است.

 

بدون مجموعه دیزل ژنراتور

Moteurs Baudouin طیف وسیعی از دیزل ژنراتورهای آماده به کار Baudouin را تولید می کند. توان آنها بین 60 تا 883 کیلو وات است. محصولات دیزل ژنراتور Badwin با قابلیت اطمینان بالا، نیازهای نگهداری کم و هزینه های عملیاتی کم مشخص می شوند. علاوه بر سیستم های محرک، مجموعه های دیزل ژنراتور آماده استفاده Badwin برای همه کاربردها تولید می شود. دیزل ژنراتورهای بادوین با آخرین مقررات زیست محیطی مطابقت دارند.

 

هزینه Badwin دیزل ژنراتور آماده به کار

عمر مفید دیزل ژنراتور Badwin یدکی می تواند بسیار طولانی باشد، به راحتی 20 سال یا بیشتر. مصرف کنندگان دیزل ژنراتور Badwin نمی دانند چرا نیروگاه های پشتیبان حساسیت بالایی دارند. در واقعیت، مصرف کنندگان بیشتر به خوردگی، در دسترس بودن قطعات و کیفیت قطعات الکتریکی اهمیت می دهند تا برند موتور.

 

حتی بدون در نظر گرفتن عوامل فوق، دیزل ژنراتور بادوین در مقایسه با رقبای خود دارای قیمت رقابتی می باشد. در نتیجه این عوامل، امروزه دیزل ژنراتور بادوین بهترین ارزش برای پول است.

 

دیزل ژنراتور ولوو

شما می توانید به منبع برق خود تکیه کنید، جایی برای خطا یا شکست وجود ندارد. دیزل ژنراتورهای ولوو قدرت صنعتی را با عملکرد قابل اعتماد داخلی و تحمل بار بی نظیر در هسته خود ارائه می دهند. انعطاف پذیر، آسان برای نصب و مصرف سوخت - با پشتیبانی عالی پس از فروش - آنها قدرت، عملکرد آسان و آرامش خاطر را ارائه می دهند.

مجموعه ولوو پنتا در یک کارخانه توسط متخصصان تایید شده و با استفاده از قطعات ممتاز تولید می شود. تمام موتورهای دیزل در زمان های بارگیری مختلف تست می شوند و قبل از تحویل قبل از حمل و نقل به دقت بازرسی می شوند. دیزل ژنراتور ولوو با دریافت آن آماده راه اندازی است. دوام و قابلیت اطمینان مهم هستند، به همین دلیل است که موتورهای دیزلی ولوو ما برای دوام طراحی و ساخته شده اند.

 

دیزل ژنراتور ولوو مدل - AV250

اگزوز موتور

توان اولیه (KW) - 250KVA (200KW)

Standbyeffekt (KW) - 275KVA (220KW)

مرحله 3

مجهز به موتور دیزل ژنراتور ولوو

ارسال شده توسط - Volvo TAD734GE

تعداد سیلندر - 6

سیستم خنک کننده موتور - موتور آب خنک

نوع سوخت - دیزل

نوع خط کش - الکترونیکی

ویژگی های دیزل ژنراتور ولوو

پایه چوبی ساخته شده از فولاد مرغوب

سیم های رنگی (برای سهولت در نگهداری)

صدا خفه کن و کاهش نویز با کیفیت بالا

مقاومت در برابر لرزش برای موتورهای دیزل ژنراتور و ژنراتورهای ولوو

کنتور گاز مکانیکی برای نظارت آسان

نقطه سوخت گیری آسان

فضایی قدرتمند برای پشتیبانی

 

پنل کنترل قفل دار دیزل ژنراتور ولوو

موتورهای دیزلی ولوو در سوئد تولید می شوند و با 2 سال گارانتی سازنده عرضه می شوند و به مشتریان برای بیش از 2 سال آرامش خاطر می دهند. موتورهای ولوو یک شبکه خدمات پس از فروش برای دستیابی به کمترین زمان کارکرد موتورهای ولوو دارد. موتورهای ولوو قوی هستند و برای دوام و دوام طولانی ساخته شده اند.

 

 

رجوع به مقاله:https://www.fardanews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-2/1214086-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%D8%B2%D9%84-%DA%98%D9%86%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ]