ترانسمیتر فشار زیمنس

ترانسمیتر فشار زیمنس یکی از دقیق ترین تجهیزات تولید شده در اروپا توسط زیمنس آلمان می باشد. انواع ترانسمیتر فشار زیمنس دارای کارکردها و قابلیت های فراوانی هستند اما نکته جالب و بارز آنها تنوع در مدل های مختلف است. بنابراین اگر برای پروژه خود به دستگاهی با هر عملکردی نیاز دارید، می توانید به راحتی یکی از مدل های مختلف ترانسمیتر فشار زیمنس را انتخاب کرده و در پروژه خود استفاده کنید.

 

مدل های ترانسمیتر فشار زیمنس

از ترانسمیترهای فشار زیمنس برای تشخیص مقادیر فشار و گزارش آنها به صورت دیجیتال استفاده می شود، از دیگر عملکردهای این دستگاه می توان به اندازه گیری فشار مطلق، اندازه گیری فشار تفاضلی، اندازه گیری جریان و اندازه گیری سطح اشاره کرد. شما می توانید این محصول را از نمایندگی زیمنس خود خریداری نمایید.

یکی دیگر از ویژگی های جالب ترانسمیتر فشار زیمنس استفاده از فناوری پیشرفته جدید برای تعیین فشار و انتقال نتایج به اتاق کنترل است که انتخاب شما را آسان می کند. سنسور فشار زیمنس 7mf4033، 7mf4433، سنسور فشار SITRANS P320/420 زیمنس، سنسور فشار SITRANS P500، سنسور فشار SITRANS P DS III، سنسور فشار زیمنس SITRANS P310 از مدل های مختلف موجود در بازار هستند.

 

اطلاعات فنی ترانسمیتر فشار زیمنس

ترانسمیترهای فشار زیمنس دارای ابزارها و متعلقات مختلفی هستند که بسته به صفحه نمایش و نوع ابزار قابل تغییر هستند. فرستنده فشار زیمنس معمولا دارای یک LCD است که می تواند فشار را در مقیاس های مختلف نمایش دهد. این گزارش فشار و گزارش آمپر به صورت بی سیم با استفاده از پروتکل های ارتباطی بین المللی و کابل های ارتباطی انجام می شود. فرآیند کار فرستنده فشار زیمنس به این صورت است که قطعه دیافراگمی را در صورت نیاز به مخزن یا کارخانه متصل می کند. هنگامی که فشار سیستم وارد این دیافراگم می شود یک مبدل وجود دارد که فشار را به یک نرخ جریان تبدیل می کند که نتیجه نهایی را به عنوان یک عدد دیجیتال نشان می دهد.

از اعداد می توان برای نشان دادن سطح مایع در یک مخزن یا به روش های دیگر استفاده کرد، به همین دلیل است که ترانسمیترهای فشار زیمنس بسیار مهم هستند. برای کالیبراسیون این دستگاه معمولا از هارت 475 استفاده می شود.سنسور فشار زیمنس از چدن و ​​فولاد ضد زنگ ساخته شده است که در برابر فشار بالا و شرایط خورندگی بسیار مقاوم هستند. دقت سنسور فشار زیمنس حدود 0.065 درصد فشار گزارش شده است که این پایداری را به مدت 60 ماه حفظ می کند.

به علاوه مدل های مختلف ترانسمیتر فشار زیمنس می توانند فشارهایی را از 1 میلی بار تا 700 بار گزارش کنند که ارقام قابل توجهی است. این امکان استفاده از فرستنده فشار زیمنس را در شرایط مختلف فراهم می کند و کارایی آن را تضمین می کند. ترانسمیترهای فشار زیمنس با جریان 4-20 میلی آمپر کار می کنند و محدوده جریان وسیعی را پوشش می دهند. به طور خلاصه می توان این ابزارها را به عنوان ابزارهای موثر و مفید در زمینه های مختلف صنعت و فرآوری معرفی کرد.

 

ترانسمیتر فشار Rosemount

ترانسمیترهای فشار Rosemount یکی از برندهای شناخته شده و قابل اعتماد در صنعت می باشد و دارای بالاترین کیفیت می باشد. ترانسمیترهای فشار Rosemount در محدوده فشار 2000- تا 4000 PSI تولید می شوند.

ترانسمیترهای فشار Rosemount با استفاده از قطعات با کیفیت و رعایت استانداردهای مربوطه گزینه های زیادی برای رفع نیاز کاربران دارند. این برند انواع مختلفی از ترانسمیترهای فشار Rosemount را ارائه می دهد.

 

مشخصات فنی ترانسمیتر فشار Rosemount

شرکت مهندسی روزمونت در سال 1956 برای ارائه تجهیزات دقیق برای کاربردهای آمریکایی تاسیس شد. برند امرسون روزمونت بیش از 50 سال تجربه در زمینه فشار سنج دارد و بیش از 10 میلیون فشارسنج (ترانسمیتر فشار روزمونت) در سراسر جهان نصب شده است. اولین نسل از مبدل فشار آنالوگ این شرکت مدل 1151 در سال 1969 عرضه شد.این محصول برای پشتیبانی از فن کویل استفاده می شد.

20 سال بعد، Heart Profibus، Foundation Field Bass و Wireless Heart نسل دوم و جدید فرستنده فشار Rosemount، 3051، دیجیتال و با خروجی 4 تا 20 میلی آمپر را تولید کردند. ترانسمیتر فشار Rosemount 3051 از نظر وزن و اندازه تقریباً 50 درصد کوچکتر از نسل قبلی است. در این نسل جدید مدل گیربکسی به نام Coplanar وجود دارد که طراحی متفاوتی نسبت به مدل In-Line دارد و امکان اختلاط گیربکس اصلی کارخانه، انتقال و دیافراگم اسپلیت را فراهم می کند.

 

سنسور فشار Vega

Vega یک تولید کننده جهانی ابزارهای اندازه گیری دقیق است. دامنه محصولات این شرکت از سنسورهای سطح، نقطه و فشار پیوسته مانند ترانسمیترهای فشار Vega تا سخت افزار و نرم افزار برای استفاده از سنسورها در سیستم های کنترل فرآیند گسترش یافته است. فرآیند تولید هر روز پیچیده تر می شود. بنابراین بسیار مهم است که فناوری اندازه گیری مورد استفاده در نظارت و کنترل فرآیند کاملاً قابل درک و آسان برای استفاده باشد. VEGA در تلاش است تا فناوری های اندازه گیری نوآورانه ای را توسعه دهد که نصب و استفاده آسان باشد. و حداکثر ایمنی و قابلیت اطمینان را ارائه دهد.

 

ترانسمیترهای فشار Vega یا ترانسمیترهای فشار Vega دارای اندازه ای از چند میلی بار هستند و فشار تا 1000 بار را تحمل می کنند. انواع لودسل ها در این واحدهای فرستنده فشار Vega استفاده می شود. روش‌های اندازه‌گیری فشار با استفاده از فرستنده‌های فشار Vega را می‌توان نه تنها برای اندازه‌گیری فشارهای فرآیند یا فشارهای تفاضلی استفاده کرد، بلکه می‌تواند برای اندازه‌گیری سطح، حجم، چگالی یا جریان جرمی در تمام حوزه‌های فناوری فرآیند استفاده شود.

محدوده اندازه گیری فرستنده فشار Vega از چند میلی بار شروع می شود و تا فشارهای شدید 1000 بار می رسد. در این اندازه گیری فشار از واحدهای اندازه گیری مختلفی استفاده می شود. ترانسمیترهای فشار Vega اندازه گیری های بسیار دقیقی را ارائه می دهند. مواردی که می توان با ترانسمیتر فشار Vega اندازه گیری کرد:

گازی

بخارات

مایعات

 

اندازه گیری فشار دیفرانسیل با انتقال فشار Vega

هنگام اندازه گیری فشار دیفرانسیل با ترانسمیتر فشار Vega، فشار دیفرانسیل به دو طرف شمع پر از روغن اعمال می شود تا اختلاف اندازه گیری شود. یک دستگاه جداگانه فشار را به سیگنال الکتریکی تبدیل می کند. فشار، سطح، چگالی و جریان مایعات، تعلیق، گازها و بخارات را می توان با استفاده از اصل فشار تفاضلی اندازه گیری کرد.

 

مزیت فشار دیفرانسیل فرستنده فشار Vega

طیف گسترده ای از کاربردها به لطف انتخاب گسترده ای از محدوده های اندازه گیری و اتصالات تکنولوژیکی

ترانسمیترهای فشار دیفرانسیل Vega فشارهای تفاضلی را تنها چند میلی بار تشخیص می دهند.

با قرار دادن یک مهر و موم شیمیایی، حتی گرم ترین مناطق را می توان به طور ایمن و مطمئن با فرستنده های Vega اندازه گیری کرد.

 

مراجعه به ادامه مطلب:https://www.gostaresh.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA-64/290477-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%85%DB%8C%D8%AA%D8%B1-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1-%D8%B2%DB%8C%D9%85%D9%86%D8%B3?pr=1

 


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ]