مشاوره امتحاني

دغدغه بزرگ دانش آموزان سال آخر دبيرستان و هنرستان كنكور سراسري و بالا آمدن آن است كه اين مشكل اغلب گريبانگير خانواده ها مي شود اولين قدم در اين مسير پرچالش اين است كه به توانايي هاي خود ايمان داشته باشيد و قدم بعدي داشتن يك زندگي خوب است. راهنمايي در اين زمينه كه مانند نوري براي شما بدرخشد كه بتواند انگيزه مورد نياز شما را ايجاد كند. داشتن مشاوره تحصيلي مناسب و استفاده از برنامه منظم كنكور بسيار كمك كننده است به همين دليل در اين مقاله به طور كامل به موضوع ديگري يعني مشاوره كنكور مي پردازيم و به ويژگي هاي آن و اهميت يك معلم خصوصي خوب در رشته هاي مختلف مي پردازيم. پس به ياد داشته باشيد كه تا انتها با ما همراه باشيد در ويديوي زير مي توانيد مشاوره آزمون را به طور كامل و كامل بدانيد

 

اهميت مشاوره پذيرش

داوطلباني كه مي خواهند در كنكور سراسري يا كنكور فني و غيره شركت كنند، داراي تجربه و تخصص زيادي در زمينه هاي يادگيري درس، روش صحيح تلاش، دانستن بهترين مطالب براي كنكور، نحوه مديريت زمان، اهميت جمع بندي و بازنگري چند ماه گذشته و اينكه چقدر براي كنكور نياز به بودجه نيست.

به همين دليل مشاور كنكور مي تواند در تمامي مقاطع به داوطلبان در آزمون سراسري كمك كند. البته در مقاله اهميت مشاور كنكور دلايل بيشتري در اين مورد براي شما آورده ايم كه مطالعه آن ها را نيز به شما توصيه مي كنيم. دانش آموزان دبيرستاني، كساني كه پشت كنكور هستند، ترك تحصيل كرده اند، سالمنداني كه قصد ادامه تحصيل دارند مي توانند از يك مشاور خوب كنكور بهره مند شوند. اكنون به شما خواهيم گفت كه چگونه بهترين مشاور را انتخاب كنيد.

 

ويژگي هاي يك مشاور خوب كنكور

از آنجايي كه زمان حضور داوطلبان در كنكور محدود است و كنكور يكي از مهم ترين انتخاب هاي زندگي افراد محسوب مي شود، نمي توان از مشاوران و روش هاي مختلف در اين راه استفاده كرد. در واقع تماس با مشاوري كه تجربه كافي در اين زمينه را ندارد، شما را از ساير داوطلبان متمايز مي كند. داوطلبان با استفاده از يك مشاور خوب مي توانند تاثير زيادي در كسب رتبه برتر در آزمون داشته باشند.

 

بارزترين ويژگي يك مشاور

يك مشاور با تجربه اولين قدم و پايه را براي شناسايي نقاط قوت و ضعف داوطلب برمي دارد و شروع به تقويت و بهبود نقاط ضعف مي كند.

يك مشاور خوب كنكور هرگز از برنامه اي از پيش ساخته براي داوطلبان خود استفاده نمي كند و براي هر كدام با توجه به توانايي هاي خود برنامه لازم را تدوين مي كند.

يكي ديگر از مزاياي يك مشاور خوب، نظارت و بررسي مداوم تغييرات مشتري است. اگر برنامه ارائه شده توسط مشاور استانداردهاي لازم را داشته باشد باعث پيشرفت هر چه بيشتر شما مي شود. مشاور دائماً اين تغييرات را بررسي كرده و توصيه هاي لازم را به شما خواهد داد. اين تم باعث ايجاد انگيزه و هيجان در فرد مي شود و او را به آينده اميدوارتر مي كند.

يك مشاور غيرحرفه اي را بيشتر از يك مشاور حرفه اي مي توان با رفتارهايي مانند تهديد، تهديد، دلسردي، بزرگ نمايي بي مورد كنكور، سهل انگاري به توانايي هاي داوطلب و ناديده گرفتن حرف هاي او، لحن خشك و تحقير آميز توصيف كرد.

يك مشاور حرفه اي هم به صورت حضوري و هم به صورت تلفني مشاوره كنكور مي تواند بهترين نتيجه را براي دانش آموزان خود ارائه دهد.

 

نقش مشاور پذيرش چيست؟

يك مشاور با تجربه اولين قدم را برمي دارد و نقاط قوت و ضعف دانش آموز را شناسايي مي كند و شروع به توسعه نقاط قوت و بهبود نقاط ضعف مي كند.

 

مراجعه به مرجع: https://pourdastmalchi.net/

 


برچسب‌ها: ،

بازدید:

ده راه‌ها شما ممكن است قيمت ردياب خودرو را دوباره اختراع كند

قيمت ردياب خودرو به عوامل متعددي بسيتگي دارد كه از جمله عوامل موثر در قيمت آن مي توان به قابليت ها و امكانات آن اشاره كرد. اگر ارتباط ردياب با سرور قطع بشه نميشه مسير رو رصد كرد؟ اگر بخوام ماشينم رو ببرم كارواش اتفاقي براي دستگاه نميوفته ؟ برام مهمه كه منطقه رديابي رو بتونم تعيين كنم ،كه اگر سگم از ويلا رفت بيرون جي پي اس بهم خبر بده. شما امكان تعويض باتري داريد و برام تعميرش كنيد؟ اطلاعات و موقعيت مكاني خودرو را ميتوانيد به صورت انلاين مشاهده كنيد. اصلي ترين كاربرد ردياب خودرو، مشاهده موقعيت مكاني ماشين روي نقشه (در هر زماني از شبانه روز) است. همچنين قيمت gps ماشين با توجه به انواع آن مختلف است. اما ردياب قيمت ارزان تر ميخوام. اين نوع ردياب، به ردياب آهنربايي معروف است. همچنين ردياب شخصي ir1500 داراي شارژ داخل جعبه است. GPS خودرو يك نوع پركاربرد و با عملكرد خوب از انواع ردياب خودرو مي باشد. شنود:برخي از رديابها يك ميكروفن داخلي يا خارجي دارند كه بوسيله ان ميتوان صداي داخل كابين را شنيد. ميتونم ردياب شخصي ازين مدل هاي كوچكش بگيرم داخل كابين نصب كنم؟ ردياب قلاده اي سگ ، به دور گردن حيوان بسته ميشود و ميتواند موقعيت لحظه اي سگتان را نشان دهد.

 

نصب پيچيده اي هم نداشته و تنها با اتصال سيم هاي مثبت و منفي سر باتري خودرو به دستگاه ردياب ، نصب تان را انجام داده ايد! و اينكه نصب ان به گونه اي هست كه از ديد راننده مخفي باشد؟ نصب و راه اندازي ردياب براي كاميون با ماشين معمولي مثلا سمند فرق داره؟ من ردياب براي بي ام و ميخوام . براي تاكسيم ردياب ميخوام.سمنده. ردياب خودرو كه توسط اين شركت ارائه مي شود فقط مختص ايران نيست و افرادي كه در كشور ديگر زندگي مي كنند نيز مي توانند از مزاياي داشتن اين ردياب ها براي كارهاي شخصي و يا خودرو خود و ديگران استفاده كنند كه در ادامه آن را شرح خواهيم داد. تنها كافيست ردياب جي پي اس وايزر را خريداري كرده و از طريق اپليكيشن موبايل سرو مي توانيد با خودروي خود در ارتباط باشيد و وضعيت آن را تحت كنترل خود قرار دهيد. اگرچه ردياب براي اهداف شخصي و افراد نيز كاربرد دارد و براي محافظت از خودرو ، كنترل و مكانيابي افراد مورد استفاده قرار مي گيرد ، اما بهره برداري تجاري از آن به خصوص براي ناوگان هاي خودرويي مي تواند نتايجي همچون بهره وري ناوگان ، كاهش مصرف سوخت ، مديريت بهينه دارايي ها و نظارت بر راننده را محقق نمايد. https://behtarinbarbari.ir/radyabeman/

 

ردياب ماشين كليه اطلاعات خودرو از جمله موقعيت جغرافيايي خودرو، ميزان سوخت، سرعت حركت خودرو و در حالت توقف ، دقت موتور، يادآوري تعويض روغن، بيمه و معاينه فني و از طريق برنامه هاي كاربردي برنامه ارسال مي كند. ردياب GPS خودرو قابليت ثبت اطلاعات خودرو نظير سرعت، روشن شدن موتور، مسير حركت، زمان توقف و غيره را دارد. چه زماني كه خودمان پشت فرمان خودرو مينشينيم و آن را هدايت ميكنيم چه وقتي خودروي شخصي خود را به شخص ديگري ميسپاريم، داشتن اطلاعات مربوط مسير در كنار مسائل امنيتي خودرو مثل عبور از سرعت مجاز، عبور از يك منقطه جغرافيايي خاص، دادههاي مربوط به بيحركت روشن ماندن خودرو و غيره ميتواند براي ما مفيد باشد. ردياب آهنربايي يا مغناطيسي برخلاف رديابهاي موجود در بازار نيازي به سيمكشي نداشته و برق خود را از باتري تامين ميكنند. اغلب رديابهاي توليد شده در دنيا به صورت پيشفرض در خودروهاي مدل بالاي كمپانيهاي معروف خودروسازي نظير بنز، BMW و… به دليل شرايط ويژه جغرافيايي ايران، همواره محصولات سفارشي ويژه اين شرايط را وارد ميكنيم تا مثل هميشه، مشتريان از قدرت سيگنال دهي رديابهاي جي پي اس پارس رضايت داشته باشند.

https://ariamoons.com/tech-news/45477/%D8%B8%D9%87%D9%88%D8%B1-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D8%AF%D8%B1-%D8%AC%D8%A7%D9%85%D8%B9%D9%87-%D9%85%D8%AF%D8%B1%D9%86-%D9%88

با اين شرايط ديگر نيازي به آزمون و خطا نيست. بايد بگوييم پاسخ دادن به اين سوال كار آساني نيست. جهت اطلاع از قيمت كوچكترين جي پي اس بايد با كارشناسان ايمن كالا در خصوص استعلام موجودي و قيمت، تماس بگيريد. در همين موقعيت تلفن همراه ثانويه شما به تيتر يك دستگاه در آن تعريف ميشود، در صورتي كه اين چنين نشد بايد حساس لمس آيتم “Add Device” موبايل خود را به تيتر يك دستگاه جديد براي اپليكيشن MapMe تعريف و تمجيد كنيد. فعاليت داريد و به گونهاي همكار ما به حساب ميآييد، ردياب من با افتخار در كنار شماست و به شما كمك ميكند تا بتوانيد محصولات خود را از بهترينهاي موجود در بازار رديابي با بهترين قيمت به همراه گارانتي و خدمات پس از فروش تامين كنيد كه در ادامه به صورت دقيقتر خدمت شما عزيزان توضيح ميدهيم. اين امكان وجود دارد در هر ساعت از شبانه روز ردياب خودروي شما دچار مشكل شود. در اين روش فروش، همكاران محترم رادشيد به كمك لينك اختصاصي كه براي محصولات در پنل شخصي خود ايجاد مي نمايند مشتريان را به سايت رادشيد هدايت و پس از هر خريد مشتري مقدار پورسانت مد نظر براي همكاران محاسبه مي گردد كه در پنل شخصي قابل مشاهده ميباشد .


برچسب‌ها: ،

بازدید:

با بهترين ديزل ژنراتورها آشنا شويد

يك ديزل ژنراتور كه گاهي موتور الكتريكي ناميده مي شود، انرژي مكانيكي (حركت) را به انرژي الكتريكي تبديل مي كند. در واقع ديزل ژنراتور تركيبي از يك موتور ديزل (براي تامين برق ژنراتور) و يك ژنراتور براي توليد برق است. ديزل ژنراتورها اغلب در مواقع اضطراري و زماني كه شبكه برق در دسترس نيست استفاده مي شود. در متن زير به ارائه عملكرد مجموعه ديزل ژنراتور و دو برند ديزل ژنراتور ولوو و بادوين مي پردازيم.

 

ديزل ژنراتورها چگونه كار مي كنند؟

اصل عملكرد ديزل ژنراتورها بر اساس قانون پايستگي انرژي است. اين بدان معناست كه «انرژي نه ايجاد مي شود و نه از بين مي رود، بلكه از شكلي به شكل ديگر تبديل مي شود». سوخت ديزل داراي انرژي شيميايي است و در حين احتراق اين انرژي شيميايي به گرما و انرژي تبديل مي شود.

اين نيرو انرژي مكانيكي ناميده مي شود و ديزل ژنراتور را مي چرخاند. چرخش ژنراتور نيز برق توليد مي كند. احتراق فرآيند سوزاندن سوخت در هواي بسيار متراكم است كه دماي آن به 750 درجه سانتيگراد مي رسد. عملكرد ديزل ژنراتور براي مدت كوتاهي در چهار مرحله جذب، تراكم، احتراق و اگزوز انجام مي شود.

 

فاز اول ديزل ژنراتور

هنگامي كه دريچه ورودي باز مي شود، پيستون از مركز حركت مي كند و هوا وارد سيلندر مي شود. هنگامي كه هوا تحت فشار كافي باشد، دريچه مكش در پايان اين مرحله بسته مي شود.

 

پس سوز را فشار دهيد

در اين مرحله، سوخت وارد هواي متراكم شده و شروع به سوختن مي كند و فشار را حفظ مي كند و زماني كه پيستون به بالاي مركز مي رسد، عرضه سوخت متوقف مي شود. در پايان مرحله مكش، سوخت گيري تا قطع شدن ادامه مي يابد.

درهاي ورودي و خروجي به طور همزمان بسته مي شوند. سپس گازهاي داغ و فشرده از طريق ديزل ژنراتور به گردش در مي آيند و پيستون پايين مي آيد.

 

آخرين مرحله ديزل ژنراتور

در اين مرحله، پيستون دوباره به سمت بالا حركت مي كند و اجازه مي دهد دريچه اگزوز باز شود و دريچه سوخت بسته شود. گازهاي سوخته ديزل ژنراتور از خط انبساط و بقيه گازها از طريق حركت پيستون از دريچه اگزوز خارج مي شوند. در پايان اين زمان، دريچه هاي كمكي بسته شده و چرخه كامل مي شود.

 

ديزل ژنراتور بالدوين

Baudouin يك برند فرانسوي از سال 1918 است. ديزل ژنراتور Baudouin يك انتخاب عالي براي ژنراتورها در كاربردهاي شباني است. مجموعه ديزل ژنراتور Badwin با ارائه قابليت اطمينان بالا، يك گزينه پشتيبان كارآمد براي طيف گسترده اي از برنامه ها ارائه مي دهد.

ست هاي ديزل ژنراتور Badwin را مي توان در ساختمان هاي اداري، مراكز خريد و تاسيسات توليدي استفاده كرد. علاوه بر ژنراتورهاي آماده به كار، Badwin Diesel Generator راه حل هاي تجاري كنترل توان را نيز ارائه مي دهد. يك قرن تجربه ديزل ژنراتور، Badwin را قادر ساخته است تا موتورهاي با كيفيت بالا براي كاربردهاي دريايي و تجاري را طراحي، طراحي و توليد كند. گروه Badwin Diesel Generator با حضور در 48 كشور جهان يكي از بزرگترين توليدكنندگان موتورهاي دريايي در اروپا است. ديزل ژنراتور Badwin انتخاب مناسبي براي هر تجارت تجاري است.

 

بدون مجموعه ديزل ژنراتور

Moteurs Baudouin طيف وسيعي از ديزل ژنراتورهاي آماده به كار Baudouin را توليد مي كند. توان آنها بين 60 تا 883 كيلو وات است. محصولات ديزل ژنراتور Badwin با قابليت اطمينان بالا، نيازهاي نگهداري كم و هزينه هاي عملياتي كم مشخص مي شوند. علاوه بر سيستم هاي محرك، مجموعه هاي ديزل ژنراتور آماده استفاده Badwin براي همه كاربردها توليد مي شود. ديزل ژنراتورهاي بادوين با آخرين مقررات زيست محيطي مطابقت دارند.

 

هزينه Badwin ديزل ژنراتور آماده به كار

عمر مفيد ديزل ژنراتور Badwin يدكي مي تواند بسيار طولاني باشد، به راحتي 20 سال يا بيشتر. مصرف كنندگان ديزل ژنراتور Badwin نمي دانند چرا نيروگاه هاي پشتيبان حساسيت بالايي دارند. در واقعيت، مصرف كنندگان بيشتر به خوردگي، در دسترس بودن قطعات و كيفيت قطعات الكتريكي اهميت مي دهند تا برند موتور.

 

حتي بدون در نظر گرفتن عوامل فوق، ديزل ژنراتور بادوين در مقايسه با رقباي خود داراي قيمت رقابتي مي باشد. در نتيجه اين عوامل، امروزه ديزل ژنراتور بادوين بهترين ارزش براي پول است.

 

ديزل ژنراتور ولوو

شما مي توانيد به منبع برق خود تكيه كنيد، جايي براي خطا يا شكست وجود ندارد. ديزل ژنراتورهاي ولوو قدرت صنعتي را با عملكرد قابل اعتماد داخلي و تحمل بار بي نظير در هسته خود ارائه مي دهند. انعطاف پذير، آسان براي نصب و مصرف سوخت - با پشتيباني عالي پس از فروش - آنها قدرت، عملكرد آسان و آرامش خاطر را ارائه مي دهند.

مجموعه ولوو پنتا در يك كارخانه توسط متخصصان تاييد شده و با استفاده از قطعات ممتاز توليد مي شود. تمام موتورهاي ديزل در زمان هاي بارگيري مختلف تست مي شوند و قبل از تحويل قبل از حمل و نقل به دقت بازرسي مي شوند. ديزل ژنراتور ولوو با دريافت آن آماده راه اندازي است. دوام و قابليت اطمينان مهم هستند، به همين دليل است كه موتورهاي ديزلي ولوو ما براي دوام طراحي و ساخته شده اند.

 

ديزل ژنراتور ولوو مدل - AV250

اگزوز موتور

توان اوليه (KW) - 250KVA (200KW)

Standbyeffekt (KW) - 275KVA (220KW)

مرحله 3

مجهز به موتور ديزل ژنراتور ولوو

ارسال شده توسط - Volvo TAD734GE

تعداد سيلندر - 6

سيستم خنك كننده موتور - موتور آب خنك

نوع سوخت - ديزل

نوع خط كش - الكترونيكي

ويژگي هاي ديزل ژنراتور ولوو

پايه چوبي ساخته شده از فولاد مرغوب

سيم هاي رنگي (براي سهولت در نگهداري)

صدا خفه كن و كاهش نويز با كيفيت بالا

مقاومت در برابر لرزش براي موتورهاي ديزل ژنراتور و ژنراتورهاي ولوو

كنتور گاز مكانيكي براي نظارت آسان

نقطه سوخت گيري آسان

فضايي قدرتمند براي پشتيباني

 

پنل كنترل قفل دار ديزل ژنراتور ولوو

موتورهاي ديزلي ولوو در سوئد توليد مي شوند و با 2 سال گارانتي سازنده عرضه مي شوند و به مشتريان براي بيش از 2 سال آرامش خاطر مي دهند. موتورهاي ولوو يك شبكه خدمات پس از فروش براي دستيابي به كمترين زمان كاركرد موتورهاي ولوو دارد. موتورهاي ولوو قوي هستند و براي دوام و دوام طولاني ساخته شده اند.

 

 

رجوع به مقاله:https://www.fardanews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-2/1214086-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%D8%B2%D9%84-%DA%98%D9%86%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1


برچسب‌ها: ،

بازدید:

راهنماي انتخاب درب ضد سرقت مناسب ساختمان

درب ضد سرقت امروزه يكي از ملزومات زندگي براي تامين امنيت منازل و محل كار است. همانطور كه از نام آن پيداست، فرض بر اين است كه براي حفظ ايمني ساختمان، بايد استانداردهاي خاصي را داشته باشد تا انتظارات مورد نياز را برآورده كند. از طرفي بسته به تمايل به خريد اينترنتي درب هاي محافظ و با در نظر گرفتن در دسترس بودن درب هاي محافظ و تمايل مردم به خريد اينترنتي، تعداد كمي از مدل هاي تقلبي و بي اثر در بازار وجود دارد. . اين محصولات تنها در ظاهر و ظاهر درب هاي ضد سرقت عرضه مي شوند، اما فاقد كارايي لازم و فاقد استانداردهاي واقعي هستند. توصيه مي شود براي جلوگيري از خريد درب هاي بي كيفيت، اين درب ها را از مراكز فروش آنلاين ضد سرقت معتبر خريداري كنيد.

 

علاوه بر مدل هاي ايراني اين محصول، نسخه هاي تركي و چيني نيز در بازار موجود است. در حال حاضر نمونه هاي تركي بهترين اين محصول در بازار محسوب مي شوند. البته لازم به ذكر است كه براي اولين بار اين نوع درب در ايتاليا توليد شد اما طولي نكشيد كه درب هاي ضد سرقت توليد شده در تركيه جايگاه ويژه اي در اين بازار پيدا كردند.

در ادامه براي درك بهتر درب ضد سرقت قطعات و ساختار آن را به شما معرفي مي كنيم. درب هاي ضد سرقت از چندين لايه تشكيل شده اند كه به ايمني و عايق حرارتي كمك مي كند. پوشش بيروني درب از چوب، فلز، شيشه يا ام دي اف ساخته شده است كه با غشاء پوشانده شده است. روكش درب هاي ضد سرقت را مي توان با روكش هاي نيمه تراش خورده، صاف و يا شكل هاي مختلف ساخت. اين اتاق با ساير قسمت هاي بيروني در مانند بست هاي فلزي، كوبنده در، دستگيره ها و چشم ها مجهز شده است. درب و دستگيره ها عمدتا در رنگ هاي طلايي و نقره اي موجود در بازار هستند. عينك هاي امروزي بر خلاف گذشته براي اين منظور بسيار كارآمد هستند. از انواع آن مي توان به عينك دزدگير و نمونه ديجيتال اشاره كرد. پس از پوشش خارجي درب ضد سرقت و اجزاي مربوط به آن، پوشش داخلي را معرفي مي كنيم. اين لايه از فلز سختي مانند فولاد ساخته شده و داراي دو لايه (مناسب براي ساختمان هاي مسكوني) يا چند لايه (مناسب براي كارخانه ها، هتل ها و ساير مكان هاي عمومي) بسته به موقعيت درب است كه معمولاً ضخيم است. 1 ميلي متر يك فضاي خالي بين اين دو لايه قرار مي گيرد و معمولا با موادي مانند پشم سنگ پر مي شود. درب به دليل وجود اين نوع مواد و اجزاي ديگر در برابر ضربه، آتش سوزي، بريدگي، فشار تركيدگي و يا ساير آسيب هايي كه ممكن است در اثر ضربه ايجاد شود مقاوم است. علاوه بر اين، از قفل هاي مخصوص طراحي شده براي ايجاد امنيت لازم حتي در صورت فراموشي درب استفاده مي شود، زيرا اين نوع قفل ها به سختي باز مي شوند و زمان بر هستند.يك تفاوت با نمونه معمولي همين قفل است. درب هاي سنتي معمولا داراي يك زبانه قفل هستند، اما قفل درب هاي ضد سرقت داراي چندين زبانه هستند. به اين قفل ها قفل ايمني مي گويند. البته تعداد اين قفل ها در نمونه هاي مختلف درب ضد سرقت متفاوت است. به عنوان مثال يك درب ضد سرقت چيني داراي 13 عدد از اين زبانه ها و يك نمونه تركي داراي حدود 8 عدد مي باشد. از ديگر تفاوت هاي اين محصول با درب هاي سنتي مي توان به وجود درزگير پلاستيكي اشاره كرد كه به سخت شدن شكستن درب كمك مي كند. علاوه بر اين، اين درب ها عايق صدا، ضد رطوبت، ضد سرما، ضد حرارت، ضد آب، نسوز و ضد اسيد هستند. گفتني است با گذشت زمان و روند توسعه اين محصول به تدريج امكان نصب دوربين بر روي اين نوع درب نيز در حال نصب است. اين براي ايمني و راحتي كاربر مهم است.

 

اما از نظر نصب درب هاي سارق معمولاً قبل از نصب اين درب ها بايد اسكلت آهني يا فولادي با متريال فلزي ضخيم و مستحكم انتخاب شود. قرارگيري مناسب درب ضد سرقت و طراحي مناسب فريم نيز براي عملكرد مناسب آن مهم است. يكي از عوامل ديگري كه بايد به آن توجه كرد نوع لولاهاي به كار رفته در اين درب ها مي باشد. هر چه كيفيت درب بالاتر باشد، امنيت درب ضد سرقت Nest نسبت به محصولات مشابه بالاتر است. پايه ها نقش نگه دارنده و حركت درب را دارند و از آنجايي كه وزن درب ضد سرقت زياد است بايد وزن زيادي را تحمل كند. قفل هاي قاب درب ضد سرقت مخفي و غير قابل دسترس هستند تا احتمال نفوذ و سرقت را كاهش دهند.

 

علاوه بر ايمني و ضد سرقت اين محصول، بايد از مناسب بودن متريال درب با محيطي كه اين محصول در آن استفاده مي شود اطمينان حاصل كنيد و در نهايت به ظاهر مناسب آن توجه كنيد تا مقرون به صرفه باشيد. ، خريد به صرفه و اقتصادي

در نهايت اگر قصد خريد هر درب ضد سرقتي را داريد، بهتر است از بين فروشندگان اين محصول در سايت سختمون در سراسر ايران، نزديك ترين نماينده به شهر يا استان محل زندگي خود را انتخاب كنيد و بودجه اقتصادي خود را در نظر بگيريد. ، وضعيت محصول مورد نظر بهترين انتخاب را از بين انواع مختلف اين محصول براي خود و از همه مهمتر براي كاربرد و محل اجرا خود داشته باشيد.

 

با نصب درب ضد سرقت امنيت ساختمان را افزايش دهيد

از آنجايي كه ورودي خانه محل حمله اكثر سارقان است، بايد از امنيت و استحكام لازم برخوردار باشد. البته قفل كردن درها اولين و مهمترين اقدام امنيتي است كه بايد براي جلوگيري از ورود سارقان انجام دهيم. اما از آنجايي كه حتي سخت ترين و مطمئن ترين قفل ها را نيز مي توان به راحتي با يك شير آب باز كرد، براي اطمينان از امنيت قفل كافي نيست. به همين دليل بايد به دنبال راه امن تري براي جلوگيري از سرقت وسايل منزل و ورود افراد غريبه باشيم. در حال حاضر يكي از راه هاي ارتقاي امنيت منزل نصب درب ضد سرقت است.

درب هاي ضد سرقت به طور كلي امنيت بيشتري را در تمام جنبه ها ارائه مي دهند. لولاهاي اين درب ها تقويت شده و مصالح به كار رفته در ساخت آن ها به گونه اي انتخاب شده اند كه در برابر شكستگي در برابر خطرات طبيعي و انساني مقاوم باشند.

درب هاي امنيتي براي جلوگيري از ورود افراد مزاحم طراحي شده اند، همچنين مي توانند به عنوان سدي در برابر طوفان و سيل عمل كنند و محافظت بسيار بيشتري نسبت به درب هاي معمولي داشته باشند.

سارقان و مهاجمان اغلب از ضربات لگد براي شكستن در و ورود به خانه استفاده مي كنند و طبق قوانين فيزيك هر دري را مي توان با فشار دادن يك لحظه باز كرد. درب ضد سرقت با در نظر گرفتن اين موارد ساخته شده است تا دوام لازم را در برابر اين ضربه ها داشته باشد، شكستن آن غير منطقي است زيرا درب ضد سرقت معمولا از فولاد يا چوب جامد ساخته مي شود. البته يك نوع درب شيشه اي ضد سرقت نيز وجود دارد كه بسيار گران است زيرا از شيشه مقاوم در برابر شكستن و شكستن ساخته شده است اما طبيعتاً به راحتي نمي توان درب شيشه اي را پيدا كرد كه بسيار مقاوم باشد. به سرقت زيرا شكنندگي شيشه معمولاً زياد است.

علاوه بر حفاظت و محافظت در برابر سرقت، مقاومت در برابر صدا و حرارت درب يكي از مهمترين ويژگي هاي درب مي باشد. فضاي خالي بين لايه هاي مختلف درب هاي فولادي با پشم سنگ پر شده است. پشم سنگ داراي عايق حرارتي عالي، جذب صدا و جذب رطوبت است، بنابراين عمدتاً از بازالت تشكيل شده است و كاربردهاي وسيعي دارد. با توجه به خواص اين عايق در ساخت درب هاي ضد سرقت كاربرد دارد. اين ممكن است هزينه نهايي درب را افزايش دهد، اما با توجه به صرفه جويي در منابع، ارزش آن را دارد.

 

استاندارد ضد سرقت سازمان

براي تعيين كيفيت درب ضد سرقت مي توان ضخامت و متريال استفاده شده را به عنوان فاكتور در نظر گرفت. البته اين دو عامل يكسان نيستند و به عوامل ديگري نيز بستگي دارند. ضخامت درب البته آسيب ديدگي و شكستن آن را سخت مي كند، با اين حال درب هاي ضد سرقت ممكن است معايبي داشته باشند. لولا و قفل هاي به كار رفته در ساخت درب هاي ضد سرقت نيز تاثير بسزايي در كيفيت آن ها دارد. درب ضد سرقت مي تواند قابل مشاهده يا پنهان باشد. ستون ها پايه و ستون درب هستند، بنابراين بايد كيفيت لازم را داشته باشند. قفل ضد سرقت يكي ديگر از ويژگي هايي است كه كيفيت اين نوع درب ها را تعيين مي كند.قفل ضد سرقت از بازكردن درب توسط سارقان جلوگيري مي كند. قفل علاوه بر اينكه از مواد خوب ساخته شده است، در برابر سرقت نيز ضروري است. يك سيستم كيفيت وجود دارد و از نظر مهندسي بايد امنيت لازم را داشته باشد.

 

مزاياي نصب در سيستم ضد سرقت

امنيت و ثبات خانه را بهبود مي بخشد: اين درب ها امنيت بيشتري را ايجاد مي كنند زيرا از قاب هاي محكم و پايدار و مواد با كيفيت بالا ساخته شده اند. اين درب ها جدا از امنيت، دوام بيشتري دارند و سال ها نياز به تعويض ندارند.

احساس امنيت در زمان تنهايي: برخي از افراد به دليل ترس از تنها ماندن دچار مشكلات روحي مي شوند، استفاده از اين درب مي تواند براي اين افراد بسيار مفيد باشد تا اطمينان حاصل شود كه هيچكس وارد خانه شما نمي شود.

ارزش خانه را افزايش دهيد: علاوه بر امنيت كه اين ساختمان به ما مي دهد، يكي ديگر از مزاياي داشتن درب سارق خوب اين است كه ارزش خانه را بالا مي برد و اگر مي خواهيد خانه خود را بفروشيد، مي توانيد آن را در قيمت بالاتر علاوه بر قيمت فروش، با استفاده از اين درب ديگر نيازي به بيمه اموال در برابر سرقت نداريد.

صرفه جويي در منابع طبيعي: درب نقطه اي است كه باعث سرما و گرما در خانه مي شود. استفاده از اين نوع درب به حفظ دماي اتاق و صرفه جويي در منابع طبيعي كمك مي كند، زيرا توانايي حفظ گرما را دارند.

صداهاي مزاحم را كاهش مي دهد: درهاي سارق نيز عايق صدا هستند، استفاده از آنها در اين روش از ورود صداهاي مزاحم به خانه جلوگيري مي كند، مشكلي كه بسياري از ساكنان آپارتمان ها و صدها صداي آزاردهنده در راه پله ها به اشتراك مي گذارند.

محافظت بهتر از كودكان: اين نوع درب ها ديگر نگران باز شدن درب توسط كودكان نخواهد بود زيرا باز كردن اين درها با درهاي ساده كار آساني نيست، بنابراين اگر هميشه نگران خروج فرزندان خود هستيد، بهتر است آنها را نصب كنيد. هر چه زودتر اين درها را بسازيد.

نسوز: همانطور كه قبلا ذكر شد، درهاي ضد سرقت فولادي و چوبي هستند، فولاد نسبتاً نسوز هستند و انواع چوبي به دليل پوشيده شدن با پشم سنگ نسوز هستند. آتش را گسترش داد

 

 

ادامه نوشته:https://baharidoor.com/نمايندگي-درب-ضد-سرقت-مشهد/


برچسب‌ها: ،

بازدید:

ترانسميتر فشار زيمنس

ترانسميتر فشار زيمنس يكي از دقيق ترين تجهيزات توليد شده در اروپا توسط زيمنس آلمان مي باشد. انواع ترانسميتر فشار زيمنس داراي كاركردها و قابليت هاي فراواني هستند اما نكته جالب و بارز آنها تنوع در مدل هاي مختلف است. بنابراين اگر براي پروژه خود به دستگاهي با هر عملكردي نياز داريد، مي توانيد به راحتي يكي از مدل هاي مختلف ترانسميتر فشار زيمنس را انتخاب كرده و در پروژه خود استفاده كنيد.

 

مدل هاي ترانسميتر فشار زيمنس

از ترانسميترهاي فشار زيمنس براي تشخيص مقادير فشار و گزارش آنها به صورت ديجيتال استفاده مي شود، از ديگر عملكردهاي اين دستگاه مي توان به اندازه گيري فشار مطلق، اندازه گيري فشار تفاضلي، اندازه گيري جريان و اندازه گيري سطح اشاره كرد. شما مي توانيد اين محصول را از نمايندگي زيمنس خود خريداري نماييد.

يكي ديگر از ويژگي هاي جالب ترانسميتر فشار زيمنس استفاده از فناوري پيشرفته جديد براي تعيين فشار و انتقال نتايج به اتاق كنترل است كه انتخاب شما را آسان مي كند. سنسور فشار زيمنس 7mf4033، 7mf4433، سنسور فشار SITRANS P320/420 زيمنس، سنسور فشار SITRANS P500، سنسور فشار SITRANS P DS III، سنسور فشار زيمنس SITRANS P310 از مدل هاي مختلف موجود در بازار هستند.

 

اطلاعات فني ترانسميتر فشار زيمنس

ترانسميترهاي فشار زيمنس داراي ابزارها و متعلقات مختلفي هستند كه بسته به صفحه نمايش و نوع ابزار قابل تغيير هستند. فرستنده فشار زيمنس معمولا داراي يك LCD است كه مي تواند فشار را در مقياس هاي مختلف نمايش دهد. اين گزارش فشار و گزارش آمپر به صورت بي سيم با استفاده از پروتكل هاي ارتباطي بين المللي و كابل هاي ارتباطي انجام مي شود. فرآيند كار فرستنده فشار زيمنس به اين صورت است كه قطعه ديافراگمي را در صورت نياز به مخزن يا كارخانه متصل مي كند. هنگامي كه فشار سيستم وارد اين ديافراگم مي شود يك مبدل وجود دارد كه فشار را به يك نرخ جريان تبديل مي كند كه نتيجه نهايي را به عنوان يك عدد ديجيتال نشان مي دهد.

از اعداد مي توان براي نشان دادن سطح مايع در يك مخزن يا به روش هاي ديگر استفاده كرد، به همين دليل است كه ترانسميترهاي فشار زيمنس بسيار مهم هستند. براي كاليبراسيون اين دستگاه معمولا از هارت 475 استفاده مي شود.سنسور فشار زيمنس از چدن و ​​فولاد ضد زنگ ساخته شده است كه در برابر فشار بالا و شرايط خورندگي بسيار مقاوم هستند. دقت سنسور فشار زيمنس حدود 0.065 درصد فشار گزارش شده است كه اين پايداري را به مدت 60 ماه حفظ مي كند.

به علاوه مدل هاي مختلف ترانسميتر فشار زيمنس مي توانند فشارهايي را از 1 ميلي بار تا 700 بار گزارش كنند كه ارقام قابل توجهي است. اين امكان استفاده از فرستنده فشار زيمنس را در شرايط مختلف فراهم مي كند و كارايي آن را تضمين مي كند. ترانسميترهاي فشار زيمنس با جريان 4-20 ميلي آمپر كار مي كنند و محدوده جريان وسيعي را پوشش مي دهند. به طور خلاصه مي توان اين ابزارها را به عنوان ابزارهاي موثر و مفيد در زمينه هاي مختلف صنعت و فرآوري معرفي كرد.

 

ترانسميتر فشار Rosemount

ترانسميترهاي فشار Rosemount يكي از برندهاي شناخته شده و قابل اعتماد در صنعت مي باشد و داراي بالاترين كيفيت مي باشد. ترانسميترهاي فشار Rosemount در محدوده فشار 2000- تا 4000 PSI توليد مي شوند.

ترانسميترهاي فشار Rosemount با استفاده از قطعات با كيفيت و رعايت استانداردهاي مربوطه گزينه هاي زيادي براي رفع نياز كاربران دارند. اين برند انواع مختلفي از ترانسميترهاي فشار Rosemount را ارائه مي دهد.

 

مشخصات فني ترانسميتر فشار Rosemount

شركت مهندسي روزمونت در سال 1956 براي ارائه تجهيزات دقيق براي كاربردهاي آمريكايي تاسيس شد. برند امرسون روزمونت بيش از 50 سال تجربه در زمينه فشار سنج دارد و بيش از 10 ميليون فشارسنج (ترانسميتر فشار روزمونت) در سراسر جهان نصب شده است. اولين نسل از مبدل فشار آنالوگ اين شركت مدل 1151 در سال 1969 عرضه شد.اين محصول براي پشتيباني از فن كويل استفاده مي شد.

20 سال بعد، Heart Profibus، Foundation Field Bass و Wireless Heart نسل دوم و جديد فرستنده فشار Rosemount، 3051، ديجيتال و با خروجي 4 تا 20 ميلي آمپر را توليد كردند. ترانسميتر فشار Rosemount 3051 از نظر وزن و اندازه تقريباً 50 درصد كوچكتر از نسل قبلي است. در اين نسل جديد مدل گيربكسي به نام Coplanar وجود دارد كه طراحي متفاوتي نسبت به مدل In-Line دارد و امكان اختلاط گيربكس اصلي كارخانه، انتقال و ديافراگم اسپليت را فراهم مي كند.

 

سنسور فشار Vega

Vega يك توليد كننده جهاني ابزارهاي اندازه گيري دقيق است. دامنه محصولات اين شركت از سنسورهاي سطح، نقطه و فشار پيوسته مانند ترانسميترهاي فشار Vega تا سخت افزار و نرم افزار براي استفاده از سنسورها در سيستم هاي كنترل فرآيند گسترش يافته است. فرآيند توليد هر روز پيچيده تر مي شود. بنابراين بسيار مهم است كه فناوري اندازه گيري مورد استفاده در نظارت و كنترل فرآيند كاملاً قابل درك و آسان براي استفاده باشد. VEGA در تلاش است تا فناوري هاي اندازه گيري نوآورانه اي را توسعه دهد كه نصب و استفاده آسان باشد. و حداكثر ايمني و قابليت اطمينان را ارائه دهد.

 

ترانسميترهاي فشار Vega يا ترانسميترهاي فشار Vega داراي اندازه اي از چند ميلي بار هستند و فشار تا 1000 بار را تحمل مي كنند. انواع لودسل ها در اين واحدهاي فرستنده فشار Vega استفاده مي شود. روش‌هاي اندازه‌گيري فشار با استفاده از فرستنده‌هاي فشار Vega را مي‌توان نه تنها براي اندازه‌گيري فشارهاي فرآيند يا فشارهاي تفاضلي استفاده كرد، بلكه مي‌تواند براي اندازه‌گيري سطح، حجم، چگالي يا جريان جرمي در تمام حوزه‌هاي فناوري فرآيند استفاده شود.

محدوده اندازه گيري فرستنده فشار Vega از چند ميلي بار شروع مي شود و تا فشارهاي شديد 1000 بار مي رسد. در اين اندازه گيري فشار از واحدهاي اندازه گيري مختلفي استفاده مي شود. ترانسميترهاي فشار Vega اندازه گيري هاي بسيار دقيقي را ارائه مي دهند. مواردي كه مي توان با ترانسميتر فشار Vega اندازه گيري كرد:

گازي

بخارات

مايعات

 

اندازه گيري فشار ديفرانسيل با انتقال فشار Vega

هنگام اندازه گيري فشار ديفرانسيل با ترانسميتر فشار Vega، فشار ديفرانسيل به دو طرف شمع پر از روغن اعمال مي شود تا اختلاف اندازه گيري شود. يك دستگاه جداگانه فشار را به سيگنال الكتريكي تبديل مي كند. فشار، سطح، چگالي و جريان مايعات، تعليق، گازها و بخارات را مي توان با استفاده از اصل فشار تفاضلي اندازه گيري كرد.

 

مزيت فشار ديفرانسيل فرستنده فشار Vega

طيف گسترده اي از كاربردها به لطف انتخاب گسترده اي از محدوده هاي اندازه گيري و اتصالات تكنولوژيكي

ترانسميترهاي فشار ديفرانسيل Vega فشارهاي تفاضلي را تنها چند ميلي بار تشخيص مي دهند.

با قرار دادن يك مهر و موم شيميايي، حتي گرم ترين مناطق را مي توان به طور ايمن و مطمئن با فرستنده هاي Vega اندازه گيري كرد.

 

مراجعه به ادامه مطلب:https://www.gostaresh.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA-64/290477-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%85%DB%8C%D8%AA%D8%B1-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1-%D8%B2%DB%8C%D9%85%D9%86%D8%B3?pr=1

 


برچسب‌ها: ،

بازدید:

زمين مسكوني به متراژ 258 متر در بلوار شهيد عبدالكريمي (كمربندي لنگرود)

زمين موردنظر در كمربندي لنگرود واقع شده است. . اين خيابان يكي از شاهراه هاي شهر لنگرود است كه تمامي امكانات خريد، رفاهي، خدماتي، آموزشي و درماني اعم از فروشگاه هاي زنجيره اي، كافه و رستوران، فروشگاه هاي مبل، داروخانه، مدرسه و غيره در اين خيابان در دسترس مي باشد. اين خيابان همچنين به معابر مهم ديگر شهر مثل بلوار سعدي، خيابان امام خميني، جاده ليلاكوه ، بلوار حافظ، خيابان رجايي و خيابان شهيد بهشتي متصل شده است. خريد زمين روستايي در گيلان

كاربري اين زمين مسكوني مي باشد. موقعيت قرارگيري زمين به صورت دو كله است و فونداسيون و ستون اول آن اجرا شده و از اين جهت خريد اين زمين گزينه عالي به جهت ساخت سريع تر خانه دلخواه شماست. پروانه ساخت دو طبقه راه جدا به متراژ 154 متر نيز براي زمين موجود است. تمامي امتيازات آب، برق و گاز نيز در پاي زمين قرار دارد.

مزاياي خريد اين زمين مسكوني شامل موارد زير است:

سند دارد
موقعيت مكاني و دسترسي عالي
پروانه ساخت و جواز دارد
موقعيت قرارگيري زمين به صورت دو كله

لطفا براي آگاهي از قيمت به روز با مشاورين ما در ارتباط باشيد.

شعار ما آرماني بيانديشيم، آرماني زندگي كنيم. فروش زمين در جاده لاهيجان

جزئيات
شناسه ملك: 5610                                             مساحت زمين (مترمربع): 258 مترمربع

قيمت كل (تومان): 3 ميليارد و 650 ميليون تومان               وضعيت: براي فروش

نوع زمين: مسكوني                                              قيمت هر متر مربع (تومان): 14000000

 

 

زمين مسكوني به متراژ 130 متر در بلوار شهيد عبدالكريمي (كمربندي)

 

زمين موردنظر به متراژ 130 متر در بلوار عبدالكريمي واقع شده است. اين خيابان يكي از شاهراه هاي شهر لنگرود است كه تمامي امكانات خريد، رفاهي، خدماتي، آموزشي و درماني اعم از فروشگاه هاي زنجيره اي، كافه و رستوران، فروشگاه هاي مبل، داروخانه، مدرسه و غيره در اين خيابان در دسترس مي باشد. اين خيابان همچنين به معابر مهم ديگر شهر مثل بلوار سعدي، خيابان امام خميني، جاده ليلاكوه ، بلوار حافظ، خيابان رجايي و خيابان شهيد بهشتي متصل شده است.

كاربري زمين مسكوني مي باشد. با توجه به موقعيت مكاني و خانه هاي ساخته شده اطراف زمين موردنظر، خريد اين زمين به لحاظ سرمايه گذاري و ساخت خانه دلخواه شما گزينه مناسبي محسوب مي شود.

از مزاياي خريد اين زمين مسكوني مي توان به موارد زير اشاره كرد:

فاصله 50 متري تا خيابان اصلي كمربندي
موقعيت مكاني عالي
دسترسي مناسب
ابعاد مناسب

لطفا براي آگاهي از قيمت به روز با مشاورين ما در ارتباط باشيد. املاك آرمان

شعار ما آرماني بيانديشيم، آرماني زندگي كنيم.

جزئيات
شناسه ملك: 7363                                                   مساحت زمين (مترمربع): 130 مترمربع

قيمت كل (تومان): 2 ميليارد و 500 ميليون تومان                    وضعيت: براي فروش

نوع زمين: مسكوني                                                  قيمت هر متر مربع (تومان): 19250000


برچسب‌ها: ،

بازدید:

آهنگ جديد سينا درخشنده به نام «اي عشق»

متن آهنگ اي عشق سينا درخشنده

زيبا زيبا تمام حرف دلم اين است
من عشق را به نام تو آغاز كرده ام
در هر كجاي عشق كه هستي آغاز كن
با همه سردم و گرميم براي تو
كي برا من ميشه خب هم قد تو
بذار غرقت بشم برا نجات تو
بخرم دردتو به جون به جاي تو
اينه عشق بگذرم از خودم واسه تو
پر بشم واسه پرواز تو
واسم هيشكي نشه اندازه تو
اي عشق بگذرم از خودم واسه تو
پر بشم واسه پرواز تو
واسم هيشكي نشه اندازه تو

https://musicdel.ir/single-tracks/171913/


برچسب‌ها: ،

بازدید:

بهترين ايده ها براي راه اندازي تجارت الكترونيك چيست؟

بهترين ايده ها براي راه اندازي تجارت الكترونيك چيست؟ در اين مقاله مي‌خواهيم چند ايده كاربردي را براي كساني كه مي‌خواهند در اين بخش اقدام به فعاليت كنند بپردازيم. شما مي‌توانيد با توجه به سليقه و توانايي‌هاي خود، چند مورد از اين ايده‌ها را درنظر داشته و پي بگيريد.

 

تجارت الكترونيك چيست؟
بهترين ايده ها براي راه اندازي تجارت الكترونيك چيست؟ قبل از اينكه بخواهيم به اين پرسش پاسخ دهيم، بهتر است كمي راجع به اين مفهوم صحبت كنيم. كسب و كار آنلاين به هر نوع كسب و كاري گفته مي‌شود كه معمولا بر بستر فضاي مجازي و به صورت آنلاين يا از طريق اينترنت فعاليت مي‌كند. اين نوع كسب‌و‌كارها معمولا در بخش فروش محصولات يا خدمات آنلاين، پذيرش پرداخت‌‌هاي آنلاين و مديريت تعاملات و تراكنش‌هاي مشتري از طريق اينترنت فعال هستند و به همين خاطر به عنوان تجارت الكترونيك شناخته مي‌شوند. نمونه‌هايي از كسب‌وكارهاي آنلاين را مي‌توان شامل فروشگاه‌هاي تجارت الكترونيك، آژانس‌هاي بازاريابي ديجيتال، خدمات مشاوره آنلاين، وبلاگ‌نويسي و ايجاد محتوا و پلتفرم‌هاي نرم‌افزاري به‌عنوان سرويس (SaaS) و غيره درنظر گرفت. كسب‌وكارهاي آنلاين به دليل ظهور فناوري و اينترنت گسترده‌تر شده اند و امروزه كارآفرينان و كسب‌وكارها را قادر مي‌سازند به مخاطبان گسترده‌تري دست يابند. مزيت‌هاي بسيار زيادي در اين عرصه ايجاد شده است كه از جمله آن بايد به موارد زير اشاره كرد:

 

كاهش هزينه‌هاي عملياتي،
بهينه سازي تجربيات شخصي و راحت‌تر كردن مشتري،
توانايي دسترسي به مشتريان در سراسر جهان بدون محدوديت‌هاي جغرافيايي،
فعاليت 24 ساعته در طول 7 روز هفته و
ارائه تجربيات شخصي از طريق رديابي و تجزيه و تحليل داده‌ها.
صاحبان مشاغل آنلاين مي توانند براي راه اندازي بهترين ايده ها براي راه اندازي تجارت الكترونيك، از ابزارها و پلتفرم هاي مختلفي براي ايجاد، مديريت و بازاريابي آنلاين كسب و كار خود استفاده كنند. به عنوان مثال آنها مي‌توانند به سادگي از سازندگان وب سايت، پلتفرم‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي، نرم افزارها و برنامه‌هاي بازاريابي ايميلي، سيستم‌هاي پرداخت آنلاين و سيستم‌هاي مديريت محتوا استفاده نمايند.

با اين حال، كسب‌وكارهاي آنلاين نيز با چالش‌هايي مانند خطرات امنيتي، رقابت و نياز به به‌روز ماندن با روندهاي فناوري روبرو هستند. به همين خاطر است كه آنها نياز به برنامه ريزي و مديريت مناسب براي موفقيت در بازار آنلاين كه اكنون بسيار رقابتي شده است را دارند.

 

چرا بايد در دوره كنوني، تجارت الكترونيك را راه اندازي كنيم؟
پرسشي كه مطرح مي‌شود آن است كه چرا بايد از بهترين ايده ها براي راه اندازي تجارت الكترونيك در دنياي كنوني و در زمان كنوني استفاده كنيم؟ در پاسخ به اين پرسش مي‌توان به موارد مختلفي اشاره كرد كه عبارتند از:

افزايش خريد آنلاين: همه‌گيري بيماري كوويد 19 باعث شده است تا تغييرات قابل توجهي در رفتار مصرف كننده امروزي ايجاد شود كه باعث مي‌شود تا آنها به سمت خريد آنلاين پيش رفته و ديگر خريد خود را از كسب‌وكار آنلاين انجام دهند.
هزينه‌هاي راه‌اندازي كم: كسب‌وكارهاي آنلاين به طور كلي هزينه‌هاي راه‌اندازي كمتري نسبت به كسب‌وكارهاي سنتي دارند كه راه‌اندازي كسب‌وكار با منابع محدود را براي كارآفرينان آسان‌تر مي‌كند.
دسترسي به فناوري: با ظهور فناوري، ايجاد و مديريت يك كسب و كار آنلاين آسان‌تر و در دسترس‌تر شده است. همچنين شما مي‌توانيد با ابزارها و پلتفرم‌هاي مقرون‌به‌صرفه و كاربرپسند، انواع مختلفي از مشاغل را در ابعاد و سطوح مختلف راه اندازي نماييد.
افزايش تقاضا براي خدمات ديجيتال: رخدادهاي سال‌هاي اخير همگي باعث شده است تا تقاضا براي خدمات ديجيتال مانند يادگيري آنلاين، سرگرمي و خريد بيشتر شود. از سوي ديگر اين روند در كنار فراز و نشيب‌هاي آن، باعث شده است تا نسبت به اين فضا اعتماد ايجاد شده و مردم با جسارت و تعداد بيشتري از آن خريد كنند.
محيط كاري انعطاف‌پذير: كسب‌وكارهاي آنلاين به كارآفرينان اين امكان را مي‌دهند كه از راه دور، از هر نقطه با اتصال به اينترنت، كار كنند و انعطاف‌پذيري بيشتر و تعادل بين كار و زندگي را ارائه دهند.
به طور خلاصه، شرايط كنوني فرصت‌هاي منحصر به فردي را براي كارآفرينان جهت راه‌اندازي و رشد يك كسب‌وكار آنلاين ارائه مي‌كند. اين در حالي است كه رشد و تقاضا براي خدمات آنلاين روز به روز در حال گسترش و افزايش مي‌باشد. شما مي‌توانيد با كمك بهترين ايده ها براي راه اندازي تجارت الكترونيك كه در ادامه ذكر مي‌كنيم، براي راه اندازي كسب و كار آنلاين خود در اين بخش اقدام كنيد.

بهترين ايده ها براي راه اندازي تجارت الكترونيك كدامند؟
با گسترش فضاي مجازي، انواع مختلفي از بهترين ايده ها براي راه اندازي تجارت الكترونيك را مي‌توان بيان نمود كه در ادامه مي‌خواهيم به معرفي بيشتر آن بپردازيم.

 

راه اندازي فروشگاه اينترنتي
يكي از بهترين راه حل‌هايي كه مي‌توان از آن به عنوان بهترين ايده ها براي راه اندازي تجارت الكترونيك ياد كرد، راه اندازي فروشگاه‌هاي اينترنتي است. در اين راستا مي‌توان به گفت فروش از طريق فضاي مجازي يك استراتژي موثر است كه مي‌توانيد آن را در مراحل مختلف به ترتيب زير انجام دهيد:

انتخاب يك پلتفرم مناسب: شما مي‌توانيد از سايت سازها و يا پلتفرم‌هاي مديريت محتواي مختلفي مانند وردپرس و يا يك برنامه نويس براي راه اندازي سايت خود استفاده كنيد.
انتخاب محصول: با توجه به حوزه‌اي كه در آن كار مي‌كنيد، لازم است يك محصول را انتخاب كنيد و فروش خود را براي مشتريان آغاز نماييد.
نكته: اگر محصول فيزيكي نداريد، مي‌توانيد به روش‌اي مختلفي مانند آفيليت ماركتينگ فروش خود را آغاز كنيد كه در ادامه به آن نيز مي‌پردازيم.

بازاريابي: حال نوبت آن است تا محصولات خود را به افراد و كاربران بيشتري نمايش دهيد. اين كار مي‌تواند به روش‌هاي مختلفي انجام شود. با بازاريابي سنتي و آنلاين، بازار محصولات و كاربران خود را بيشتر كرده و خريداران و فروشندگان زيادي را به سمت كسب ‌و‌ كار خود جذب مي‌كنيد.
توليد محتوا: در كنار ارائه محصول و بازاريابي، توليد محتوا از تيم شما مي‌تواند بر اعتماد تيم به شما بيفزايد.
بهينه سازي سئو: همچنين شما مي‌توانيد با بهينه سازي سئو، سايت خود را در رتبه‌هاي بالاتري از گوگل ببريد كه مي‌تواند شانس فروش محصولات شما را افزايش دهد.
حسابداري و فروش: با توجه به مباحث مالياتي كه در اين زمينه وجود دارد، مي‌بايست حتما حواستان به بخش مالياتي، مالي و امور حسابداري كسب و كارتان باشد. همچنين در صورتي كه كسب و كار شما بزرگتر شود، نياز به حسابرسي، انبار و اموال گرداني بيشتري خواهيد داشت.
شما مي‌توانيد در بخش‌هاي مختلفي نسبت به راه اندازي فروشگاه اينترنتي كنيد كه بسته به منطقه، كشور و محبوبيت عمومي متفاوت هستند.

 

 

نيچ فروشي
يكي از مواردي كه بايد آن را در ليست بهترين ايده ها براي راه اندازي تجارت الكترونيك قرار داد، نيچ فروشي است. شما مي‌توانيد در اين حالت، فروش محصولاتي را در نظر بگيريد كه به راحتي در مغازه‌ها يا بازارهاي محلي يافت نمي‌شوند. اين كار مي‌تواند به منظور فروش اقلام تخصصي مانند كالاهاي ارگانيك يا دست ساز، محصولات سفارشي يا اقلامي با طراحي منحصر به فرد باشد.جوان ايراني (irjavan.com)

محصول نيچ محصولي است كه براي بخش خاص و مختصري از مشتريان در بازار ارائه مي‌شود. اين روش فروش براي برآوردن نيازها و ترجيحات خاص آن گروه خاص از مشتريان طراحي شده است كه مي تواند از يك گروه جمعيتي خاص تا يك گروه ذينفع خاص را شامل شود. محصولات نيچ را مي‌توان از طريق كانال هاي مختلف مانند وب سايت‌هاي فروشگاهي آنلاين، پلتفرم رسانه‌هاي اجتماعي و ماركت‌هاي ديگر در بازار به فروش رساند.

 

فروش آنلاين از طريق دراپ شيپينگ
يكي ديگر از مواردي كه مي‌توان آن را جزو ليست بهترين ايده ها براي راه اندازي تجارت الكترونيك درنظر گرفت، دراپ شيپينگ است. در اين حالت شما مي‌توانيد يك مدل از كسب‌و‌كار خود را به عنوان يك خرده فروشي راه اندازي نموده و محصولات را از پلتفرم‌هاي ديگر به فروش برسانيد. اين كار مي‌تواند در ازاي بازاريابي و تبليغات شما در ازاي گرفتن يك درصد از محصول مورد استفاده قرار گيرد.

اين ايده بسيار جذاب و ايده‌آل است. چراكه مهم ترين مزيت آن اين است كه نياز به هزينه و سرمايه اوليه نداريد و شما به عنوان يك نقش واسط عمل كرده و مي توانيد با كمك دراپ شيپينگ امكان در فروش ديگران نيز سهيم باشيد. Dropshipping را همچنين مي‌بايست به عنوان يك راه كم خطر و مقرون به صرفه براي راه اندازي يك كسب و كار آنلاين درنظر گرفت؛ زيرا نياز به مديريت موجودي و هزينه‌هاي انبارداري را از بين مي‌برد. با اين حال ممكن است معايبي نيز در اين بخش وجود داشته باشد. به عنوان مثال در اين روش و ايده، dropshipper كنترل كمتري بر كيفيت و زمان‌هاي ارسال محصولاتي كه مي‌فروشد دارد؛ زيرا اين موارد توسط تامين‌كننده كنترل مي‌شوند.

dropshipper معمولا از دو طريق مي‌تواند كسب درآمد كند. اولين مورد از تفاوت بين قيمت خرده‌فروشي كه از مشتري دريافت مي‌شود و قيمت عمده فروشي پرداخت شده به تامين‌كننده و فروشنده درآمد را مي‌دهد. اين تفاوت كه به عنوان حاشيه سود نيز شناخته مي‌شود كه نشان دهنده درآمد dropshipper است. مورد دوم، درصد و پورسانتي است كه فروشنده به شما در ازاي هر خريد از مبلغ كل مي‌دهد كه اين كار به منظور فروش بيشتر محصول انجام مي‌گيرد.

 

 

 

دوره هاي آنلاين يا محصولات ديجيتال
شما مي‌توانيد در ليست بهترين ايده ها براي راه اندازي تجارت الكترونيك خود، براي فروش و ارائه دوره‌هاي آنلاين يا محصولات ديجيتال اقدام كنيد. اگر در زمينه خاصي تخصص داريد مي‌توانيد با ضبط دوره‌هاي مختلف، اقدام به فروش محصول نماييد. دوره‌هاي آنلاين يكي از بهترين مدل از راه‌هاي كسب درآمد از طريق فضاي مجازي است كه در آن مي‌توانيد يك مدل كسب و كار سودآور داشته باشيد. زيرا اين دوره‌ها مي‌توانند يك بار ايجاد شده و چندين بار فروخته شوند. آنها مي‌توانند براي مخاطبان جهاني به بازار عرضه شده و دسترسي و فروش بالقوه آنها افزايش يابد.

همچنين شما مي‌توانيد براي كسب درآمد در اين روش از تجارت الكترونيك، نسبت به ايجاد محصولات ديجيتال مانند كتاب‌هاي الكترونيكي، دوره هاي آنلاين يا ساير منابع آموزشي نيز ايده‌هاي هايي را مطرح نمايد. براي فروش موفقيت آميز محصولات ديجيتال، يك كسب و كار نياز به توسعه محصولات با كيفيت بالا و پرتقاضا و بازاريابي موثر آنها از طريق كانال هاي مختلف مانند رسانه هاي اجتماعي، بازاريابي ايميلي و بازاريابي وابسته دارد. قيمت گذاري اين نوع محصولات در اين روش و ايده، قابل انعطاف پذيري و اغلب بالاتر از محصولات فيزيكي است؛ زيرا هيچ هزينه توليد يا حمل و نقل وجود ندارد.

 

 

 

فروش محصولات شخصي سازي شده
در اين مدل از بهترين ايده ها براي راه اندازي تجارت الكترونيك، شما مي‌توانيد محصولات شخصي سازي شده خود را به بازار عرضه كنيد. با اين حال معضل‌ها و چالش‌هاي مختلفي در اين قسمت با شما همراه خواهند بود. اولين مورد آن است كه شما مي‌بايست يك هنر و ايده يا راهكارهايي را براي فروش بيشتر درنظر بگيريد. از سوي ديگر، با خلاقيت و يا ايده‌اي كه داريد، يك محصول مورد قبول عام مردم را بسازيد كه اين موارد بسيار سخت و نياز به تمركز بيشتري دارند. اين محصولاتي كه مي‌توانند در ليست فروش محصولات شخصي سازي شده قرار گيرند، عبارتند از لباس و لوازم جانبي با گلدوزي يا چاپ سفارشي گرفته تا هداياي حكاكي شده، جواهرات سفارشي و قاب گوشي با طرح هاي شخصي سازي شده باشند.

يكي از خصوصيات جذابي كه اين نوع از بهترين ايده‌هاي بازاريابي خواهد داشت، آن است كه شما مي‌توانيد محصولات شخصي سازي شده را از طريق كانال‌ها و شبكه‌هاي اجتماعي مختلف منتشر نماييد. آنها همچنين مي‌توانند از طريق فروشگاه هاي خرده فروشي فيزيكي يا در رويدادهايي مانند نمايشگاه هاي صنايع دستي و نمايشگاه‌هاي تجاري به ديگران ارائه گردند.

فروش محصولات شخصي شده را مي‌توان با استراتژي‌هاي بازاريابي هدفمند هدايت كرد كه ويژگي‌ها و مزاياي منحصر به فرد محصول سفارشي شده را برجسته مي‌كند. به عنوان مثال، شركتي كه جواهرات شخصي مي‌فروشد مي‌تواند از پلتفرم هاي رسانه‌هاي اجتماعي براي نمايش گزينه هاي مختلف طراحي و برجسته كردن ارزش احساسي يك قطعه سفارشي استفاده كند.

 

پرسش‌هاي متداول
برخي از پرسش‌هاي متداولي كه ممكن است كاربران راجع به بهترين ايده ها براي راه اندازي تجارت الكترونيك و مسائل مربوط به اين بخش داشته باشند، عبارت است از:

 

يك آنلاين بيزينس چه كاري مي‌كند؟
بنابر آنچه كه در مفاهيم كسب و كار آنلاين ذكر شده است، اين نوع بيزينس ها نوعي كسب و كار هستند كه فعاليت‌هاي خود را از طريق اينترنت انجام مي‌دهد. اين مي تواند فروش محصولات يا خدمات، ارائه اطلاعات يا سرگرمي، يا تسهيل ارتباطات و شبكه باشد.

 

مزيت‌هاي استفاده از و رواج آنلاين بيزينس‌ها چيست؟
مزيت‌هاي مختلفي را مي‌توان در اين بخش ذكر كرد كه شامل كارفرما بودن خودمان، عدم نياز به صرف هزينه‌هاي اوليه سنگين، امكان فروش بدون سرمايه و غيره مي‌باشد.

 

چگونه موفقيت كسب و كار آنلاين خود را اندازه گيري كنم؟
شما مي توانيد براي آنكه از اين وضعيت آگاه شويد، از ابزارهايي مانند گوگل آناليتيكس براي ارزيابي كسب و كار آنلاين خود استفاده نماييد. اين ابزار اطلاعاتي در بخش‌هاي ترافيك وب سايت، تعامل با مشتري، نرخ تبديل، درآمد و سودآوري اندازه گيري مي‌كند.. از ابزارهايي مانند Google Analytics براي نظارت بر عملكرد كسب و كار خود و شناسايي زمينه هاي بهبود استفاده كنيد.

بهترين ايده ها براي راه اندازي تجارت الكترونيك چيست؟

 


برچسب‌ها: ،

بازدید:

آموزش پاكسازي پوست در شيراز

مراقبت و نگهداري از پوست يكي از موارد بسيار مهم است، به نظر من خوب است همه در طول روز و به طور مداوم به آن توجه كنند. مي دانيم كه عوامل زيادي مانند استرس، هواي آلوده، استرس روحي، غذاي ناسالم، لوازم آرايشي و غيره وجود دارد كه مي تواند به مرور زمان آسيب هاي جبران ناپذيري به پوست وارد كند. حالا ممكن است اين سوال در ذهن شما ايجاد شود كه چگونه مي توانيد از پوست خود مراقبت كنيد؟ آيا شما ساكن شهر زيباي شيراز هستيد و مي خواهيد در بهترين آموزش پاكسازي پوست در شيراز شركت كنيد؟ به نظر شما آيا مي توان به پاكسازي پوست چيز موثري آموزش داد؟ اگر پاسخ اين نوع سوالات را مي خواهيد، توصيه مي كنم تا پايان با من باشيد.

 

پاكسازي پوست به چه معناست؟

همانطور كه گفته شد پوست دائما در معرض آلودگي و آسيب است و اين آلودگي ها به مرور زمان در بافت هاي پوست جمع مي شوند و زمينه ساز مشكلات پوستي مانند آكنه، جوش، كك و مك، كدر شدن پوست و ... مي شوند كه البته باعث كاهش پوست مي شوند. طراوت و شادابي پوست پوست. در حال حاضر نياز به پاكسازي پوست آشكار شده است.

بنابراين مي توان گفت يكي از رازهاي پوست جوان و شاداب در مراقبت و درمان منظم آن است كه در دوره پوست شيراز به طور گسترده به آن پرداخته شده است. براي ثبت نام و شركت در موثرترين دوره هاي آموزشگاه پاكسازي پوست در شيراز مي توانيد از طريق راه هاي ارتباطي موجود در سايت با من در تماس باشيد. دوره فيشيال پوست در شيراز 

 

مراحل تميز كردن پوست

يكي از رايج ترين و روزانه ترين مراحل مراقبت از پوست، پاكسازي پوست و صورت است، بنابراين اگر در بهترين دوره آموزشي پاكسازي پوست در شيراز شركت كنيد، قطعا اين مراحل را با حرفه اي بودن و درخشش كامل پشت سر خواهيد گذاشت. طراوت، به پوست خود يا مشتريان خود طراوت و جواني بدهيد.

فرآيند پاكسازي پوست در شيراز شامل:

هر گونه آلودگي شسته شده و از سطح پوست پاك مي شود.

تمام سلول هاي مرده برداشته و استريل مي شوند.

مرطوب كننده، تغذيه و ويتامينه كردن پوست صورت

 

فوايد پاكسازي صورت چيست؟

سم زدايي پوست

پوست را كاملا تميز مي كند.

پيري پوست را به تاخير مي اندازد.

داراي اثرات شفاف، روشن و جوان كننده بر روي پوست است

اين يك گزينه مناسب براي از بين بردن نقاط سفيد و سياه است.

به كاهش چين و چروك، جوش، آكنه، لكه ها و لك ها تا حد امكان كمك مي كند.

اگر مي خواهيد تمام فوايد پاكسازي پوست صورت در شيراز را بدانيد مي توانيد با بهترين آموزش پاكسازي پوست در شيراز همراه شويد. به ياد داشته باشيد كه بايد به مراقبت و نگهداري از پوست توجه داشته باشيد تا پوست در اين درمان آسيب نبيند. پس بايد در بهترين دوره پاكسازي صورت در شيراز ثبت نام كنيد و از دوره عملي بهره ببريد.

 

آيا پاكسازي پوست عوارضي دارد؟

پاكسازي پوست يكي از روش ها و روش هاي اثبات شده براي بهبود و رفع مشكلات پوستي است كه اگر طبق اصول و با دقت انجام شود مي تواند سلامت و درخشندگي را به پوست صورت بازگرداند. بنابراين اگر مي خواهيد در اين زمينه وارد بازار كار شويد بايد دوره هاي خوب و حرفه اي را بگذرانيد. از طرفي اگر بدون دانش كافي در اين زمينه وارد بازار شويد و نظافتي انجام دهيد ممكن است يك سري مشكلات پوستي روي پوست مشتري ايجاد شود كه نه تنها مشتري بلكه شما را نيز از بين مي برد. اعتبار كار بنابراين اگر مي خواهيد به عنوان فردي با تجربه و ماهر در زمينه پوست صورت فعاليت كنيد، توصيه مي كنم در معتبرترين آموزشگاه پاكسازي پوست شيراز ثبت نام كنيد. دوره فيشيال پوست در ساري 

 

مراقبت هاي لازم بعد از پاكسازي پوست

آب بيشتري بنوشيد.

از تونرها، مواد پاك كننده قوي استفاده نكنيد.

هنگام شستن پوست، به آرامي بشوييد.

از كمپرس سرد يا كرم هاي ضد التهاب استفاده كنيد.

از شوك زياد يا لمس پوست خودداري كنيد.

ميوه ها و سبزيجات بيشتري را در رژيم غذايي خود بگنجانيد.

تا چند روز پس از پاكسازي از آرايش سنگين و محصولات ساينده خودداري كنيد.

پس از پاكسازي، از مصرف داروهاي بدون نسخه آكنه و ساير درمان هاي خانگي خودداري كنيد.

در صورت امكان از بازديد از مكان هاي گرم مانند استخر، سونا و ... كه باعث ايجاد عرق روي پوست مي شود خودداري كنيد.

مي دانيم كه مراقبت از پوست نيازمند برنامه ريزي و صرف زمان منظم براي پاكسازي آن از هرگونه آلودگي است. البته اين درمان ها بايد با دقت انجام شود تا آسيبي به پوست صورت نرسد. پس اگر مي خواهيد روش استفاده از پاكسازي صورت و پوست را ياد بگيريد با من تماس بگيريد و ثبت نام كنيد و پيشنهاد من اين است كه در بهترين آموزش پاكسازي صورت در شيراز شركت كنيد تا بتوانم شما را با وضوح بيشتري راهنمايي كنم.

 

آيا بعد از اتمام تمرين پاكسازي پوست در شيراز مي توان پوست را پاكسازي كرد؟

بله، با گذراندن دوره پاكسازي پوست در شيراز مي توانيد پوست خود يا مشتريان خود را پاكسازي كرده و سود بالايي كسب كنيد. پس لطفا جهت ثبت نام در آموزشگاه پاكسازي صورت در شيراز با من تماس بگيريد تا جهت شركت در آموزشگاه پاكسازي پوست در شيراز شما را بصورت كاملتر راهنمايي نمايم.

 

بعد از دوره صورت در شيراز چه كارهايي مي توان انجام داد؟

اگر كمي حوصله به خرج دهيد تا نحوه تميز كردن صورت خود را بياموزيد و به تمرين صحيح و دقيق دوره توجه كنيد، قطعا مي توانيد وارد كار نظافت شويد و از اين تلاش درآمد خوبي كسب كنيد.

 


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ۱ ]