راهنماي انتخاب كفش زنانه، اين موارد را در نظر بگيريد

 

اگر سري به بازار بزنيد‌ مي‌توانيد انواع كفش‌ زنانه را ببينيد كه هركدام ويژگي‌هاي خاص خود را دارند. از جمله اين كفش‌ها مي‌توان به كفش ورزشي زنانه يا اسپرت اشارت كرد. اگر قصد خريد كفش يا انتخاب كفش زنانه مناسب را داريد، ابتدا بايد با سبك‌هاي مختلف آشنا شويد تا يك خريد عالي داشته باشيد و در استايل خود دچار اشتباه نشويد. بعضي كفش‌ها مرغوب‌تر، زيباتر و همچنين كاربردي‌تر از موارد ديگر هستند.

از آنجايي كه كفش‌ها در مدل‌هاي مختلف توليد مي‌شوند، گاهي شناخت جنس مناسب و مرغوب كار سختي است. در ادامه نكاتي براي شما آماده كرديم كه به كمك اين اطلاعات مي‌توانيد يك خريد عالي تجربه كنيد.پس پيشنهاد ميكنم تا انتهاي مقاله راهنماي انتخاب كفش زنانه با ما همراه باشيد.

بهترين كفش ها زنانه در كتپوش :

https://katpoosh.com/

 

انواع كفش زنانه غير رسمي

در اين مقاله كتپوش قصد داريم شما را با مدل‏هاي كفش زنانه غير رسمي بيشتر آشنا كنيم. اين نوع كفش‌ها به صورت روزانه براي انجام فعاليت‌هاي مختلف مورد استفاده قرار مي‌گيرند و معمولا همه خانم‌ها حداقل يك جفت از اين مدل كفش در كمد لباس خود دارند. شما مي‌توانيد اين مدل‏ها را با لباس راحتي يا اسپرت زنانه ست كنيد. البته اگر در گروه بانواني قرار داريد كه تنها به كفش‌هاي پاشنه دار علاقه داريد، بايد بگويم كه برخي از مدل‌هاي پاشنه دار نيز در گروه كفش غير رسمي قرار دارند.

البته اين نوع كفش‌ها خيلي بلند نيستند و بيشتر مواقع لژ دار هستند. و به اين علت كه در زمان راه رفتن با آن‌ها احساس راحتي مي‌كنيد، در گروه غير رسمي قرار مي‌گيرند‌. در ادامه با انواع كفش‌‌ها بيشتر آشنا خواهيم شد تا انتخاب كفش زنانه براي شما راحت تر شود.

كفش‏ لژ دار

همانطور كه اشاره كرديم، اين نوع كفش‌ها كمي پاشنه دارند و بسيار راحت هستند. از آنجايي كه پاشنه اين مدل كفش باريك نيست، بنابراين مي‌تواند يك انتخاب عالي براي كساني باشد كه كفش با پاشنه نازك و بلند دوست ندارند يا به خاطر مسائل پزشكي نمي‌توانند بپوشند. بعضي از اين كفش‌ها در قسمت پنجه ارتفاع كمي دارند و بعضي از آن‌ها مانند كفش لژدار مبلي ارتفاع بلندتري دارند‌. شما مي‌توانيد اين كفش‌ها را در خانه و بيرون از خانه بپوشيد و حس راحتي را با  تجربه كنيد.

 

 

كفش پارچه‌اي، ساده و كاربردي

يكي از دغدغه‌هاي افراد تعريق پاي آن‌ها هنگام پياده روي است. خوشبختانه كفش‌هاي پارچه‌اي از عرق كردن و بوي بد پاي شما جلوگيري مي‌كنند. اين كفش‌ها رويه‌ي پارچه‌اي دارند كه از منافذي برخوردار است كه مي‌تواند جريان هوا را به خوبي عبور دهد. همچنين كفش پارچه‌‌اي براي كساني كه سبكي و حس راحتي را ترجيح مي‌دهند بسيار مناسب است و اگر به درستي انتخاب شود ماندگاري بالايي دارد.

چكمه بلند، محافظ پا

خانم‌هاي زيادي از پوشيدن چكمه‌هاي بلند در زمستان و پاييز استقبال مي‌كنند. اين كفش زنانه از رماتيسم و دردهاي استخواني جلوگيري مي‌كند چون ارتفاع ساق آن زياد است و تمام پاي شما را مي‌پوشاند‌. چكمه‌هاي بلند در رنگ‌ها و مدل‌هاي متنوعي موجود هستند و كف آن‌ها آجدار است. بنابراين مي‌توانند در سطوح لغزنده از پاي شما محافظت كنند.

اين كفش‌ها بسيار شيك و مدرن هستند و شما مي‌توانيد آن‌ها را با يك جوراب معمولي و يك شلوار جين تنگ يا ساپورت بپوشيد و از استايل زيباي خود لذت ببريد. زماني كه شما چكمه‌هاي بلند را مي‌پوشيد شلوار شما كثيف نمي‌شود. اگر در زمين ناهموار قدم برداريد نيز از پيچ خوردن پا جلوگيري مي‌كند.

صندل ميول، شيك و راحت

صندل ميول مشابه دمپايي است چون پشت آن باز است و شما لازم نيست هيچ پاشنه يا بندي را براي بستن پاي خود استفاده كنيد. البته جلوي اين كفش بسته است. همين امر باعث مي‌شود تا شيك‌تر بنظر برسد و شما بتوانيد آن را در مهماني يا بيرون هم بپوشيد. اين كفش زنانه در انواع و اقسام بافت و رنگ يافت مي‌شود و شما مي‌توانيد به دلخواه خود آن را با شوميز يا تي شرت‌هاي مختلف استفاده كنيد.

كفش كالج، كلاسيك و سبك

اين كفش‌ها ظاهر ساده و كلاسيكي دارند و شما مي‌توانيد آن را در مهماني، هنگام پياده روي و مكان‌هاي مختلف بپوشيد. يكي از مزاياي كفش كالج اين است كه معمولا بند يا چسب ندارد و شما آن را به راحتي استفاده مي‌كنيد. علاوه بر اين آن‌ها تخت هستند و يا پاشنه كوتاهي دارند و جنس ر‌ويه‌ي اين كفش‌ها چرم يا نبوك است.

خوشبختانه جلوي كفش‌هاي كالج بسته است و به دليل خاصيت ارتجاعي كه در كناره‌هاي كفش وجود دارد مي‌توانيد بدون جوراب هم اين كفش‌ها را بپوشيد.

 

دمپايي لا انگشتي، نرم و انعطاف پذير

اين كفش‌هاي زنانه براي فصل‌هاي گرم مانند بهار و تابستان ساخته شدند؛ شما مي‌توانيد آن‌ها را بدون جوراب بپوشيد و با خيال كنار دريا قدم بزنيد. دمپايي لا انگشتي به گونه‌اي ساخته شده كه شما بايد انگشت شصت خود را از بندي كه در جلوي كفش قرار گرفته عبور دهيد. همچنين زيره اين كفش‌ها بايد نرم باشد. بنابراين از خريدن دمپايي ارزان و خشك خودداري كنيد. زيرا در طولاني مدت آسيب زيادي به پاي شما وارد مي‌كنند. علاوه بر اين سعي كنيد تا براي دويدن نيز از اين كفش‌ها استفاده نكنيد.

 

صندل گلادياتور، خاص و جذاب

اين نوع كفش از بندهاي زيادي تشكيل شده كه از نوك پا تا اطراف مچ ادامه دارد. اين بندها و تسمه‌ها گاهي تا زانوي شما هم مي‌رسند. در واقع گلادياتورها در روم باستان از اين نوع كفش‌ها استفاده مي‌كردند اما امروز به دليل مد و جذابيتي كه دارد از آن استقبال زيادي مي‌كنند. اين صندل‌ها در پاشنه‌هاي بلند و كوتاه ساخته مي‌شوند و جنس آن‌ها بيشتر از چرم يا پلاستيك است.

 

كفش ورزشي، دوام و ماندگاري بالا

كفش ورزشي فقط براي ورزش كردن استفاده نمي‌شود. اين كفش به دليل انعطاف پذيري و دوام بالايي كه دارد در مدرسه، دانشگاه و حتي براي مهماني‌ها هم خريداري مي‌شود. اگر شما در طول روز مسيرهاي طولاني را طي مي‌كنيد اين كفش‌ها مي‌توانند به شما كمك كنند تا ساق پا و كمر شما آسيب نبيند. همچنين كفش ورزشي مانند چكمه‌ها آجدار هستند و باعث مي‌شوند تا در سطوح به راحتي قدم برداريد. زيرسازي آن نيز بسيار ضخيم است. بنابراين هنگامي كه در سطوح ناهموار و پر از سنگريزه راه مي‌رويد حس بهتري خواهيد داشت.و انتخاب كفش زنانه ورزشي به شما حس خوبي منتقل ميكند.

 

 

 

انواع مختلف كفش زنانه رسمي

كفش‌ زنانه رسمي بيش‌تر در مواقع خاص مانند عروسي‌ها و مهماني‌ها استفاده مي‌شود به همين دليل ممكن است مانند كفش‌هاي ديگر راحت نباشد. با اين حال شما نبايد سلامت پاي خود را فراموش كنيد و بايد جنس مرغوب و با كيفيت را خريداري كنيد. اين كفش‌ها ظرافت و زيبايي بيش‌تري نسبت به كفش‌هاي غير رسمي و معمولي دارند. با ما همراه باشيد تا اطلاعات كافي را در مورد كفش رسمي و انتخاب كفش زنانه براي شما بيان كنيم.

نيم بوت‌هاي شيك و خاص

چكمه‌هاي زنانه مي‌توانند استايل شيك و زيبايي به شما ببخشند. نيم بوت‌ها معمولا در فصل‌هاي سرد سال مانند پاييز و زمستان استفاده مي‌شوند و برخي از آن‌ها خزهاي مشكي رنگ و زيبايي دارند و به شما اجازه مي‌دهند تا آن‌ها را با هر نوع لباسي بپوشيد. همچنين در برخي انواع آن يك زيپ كنار كفش وجود دارد تا شما بتوانيد به راحتي و با باز و بستن زيپ كفش را بپوشيد.

 

كفش بروژ، با كيفيت و زيبا

كفش بروژ طرح و روزنه‌هاي زيبايي در قسمت پنجه و دور كفش دارد. در زمان قديم اين روزنه‌ها براي جلوگيري از جمع شدن آب باران در كفش ايجاد شده بود اما امروزه آن‌ها فقط جنبه‌ي تزئيني دارند. اين سوراخ‌ها و منافذ علاوه بر گردش هوا، زيبايي خاص و منحصر به فردي به كفش مي‌بخشند. شما مي‌توانيد اين كفش‌‌ها را در جلسات رسمي و در اداره بپوشيد و آن‌ها را با شلوارهاي پارچه‌اي يا جين ست كنيد.

در ابتدا كفش‌هاي بروژ در رنگ‌هاي مشكي و قهوه‌اي موجود بودند؛ اما اكنون در رنگ‌هاي متنوعي توليد مي‌شوند. يكي ديگر از ويژگي‌هاي ظاهري كفش‌هاي بروژ اين است كه آن‌ها مشابه كفش‌هاي تخت هستند و پاشنه كوتاهي هم دارند.

 

چكمه نظامي و حس اقتدار 

شايد با شنيدن كلمه نظامي ياد چكمه‌‌هاي مردانه بيفتيد. اما با نگاه كردن به ويترين كفش فروشي‌ها مي‌توان فهميد كه كفش‌هاي ارتشي خيلي وقت است كه وارد دنياي فشن و مد شدند. اين كفش‌ها از بندهايي تشكيل شدند كه كمي از ساق پا را مي‌پوشاند و مي‌توانند اقتدار و ابهت زيادي به زنان ببخشند. همچنين شما مي‌توانيد اين كفش‌ها را با شلوار جين يا جوراب شلواري بلند نيز ست كنيد. در مورد تنوع رنگ اين كفش‌ها هم نگران نباشيد.

در زمان جنگ جهاني رنگ آن‌ها سبز، خاكستري، خاكي و يا مشكي بود. اما امروزه رنگ‌هاي بسيار زيبايي مانند صورتي، آبي يا سبز هم وارد بازار شده است. اما خانم‌هايي كه مي‌خواهند آن‌ها در محيط رسمي بپوشند معمولا از رنگ سياه يا قهوه‌اي استفاده مي‌كنند.

كفش مجلسي، لاكچري و جذاب

كفش‌هاي مجلسي معمولا پر زرق و برق تر از ساير كفش‌ها هستند و طراحي ظريف‌تري دارند. به عنوان مثال بندهاي نازك، سگك‌هاي طلايي و نقره‌اي يا تزئينات زيبايي روي آن‌ها انجام شده كه كفش‌ها را خاص‌ جلوه مي‌دهند. كفش‌هاي مجلسي معمولا پاشنه‌هايي با ارتفاع متفاوت دارند و جلو باز هستند. شما مي‌توانيد يك جوراب شيشه‌اي يا پارازين بپوشيد و از حضور در مهماني لذت ببريد. خانم‌ها كفش‌هاي مجلسي را بيش‌تر با دامن، لباس ماكسي و ساپورت مي‌پوشند.

 

سخن پاياني 

امروزه با گسترش مد و فشن انواع مختلفي از كفش‌هاي زنانه به بازار آمده است. شناختن كفش‌هاي زنانه و ويژگي‌هاي آن‌ها به شما كمك مي‌كند تا ديد خود را نسبت به مدل‌هاي موجود در بازار به روز كنيد و بهترين كفش‌ را بخريد. اميدواريم كه از بين كفش‌هاي زنانه رسمي و غير رسمي بهترين مدل را انتخاب كنيد.و به راحتي انتخاب كفش زنانه مورد علاقتون رو انجام بديد.

 


برچسب‌ها: ،

بازدید:

امكان خريد از داروخانه هاي اينترنتي براي شما وجود دارد

چگونه در محل كار از ابتلا به اين بيماري جلوگيري به عمل آوريم؟ بهتر است در اين گونه موارد كمي صبور باشيم و از انتشار شايعه و افزايش نگراني عمومي جلوگيري به عمل آوريم. در حال حاضر شركتهاي دارويي انواع مكمل هاي گياهي و ويتامين ها را به صورت دمنوش، پودر، *** يا كپسول و همچنين محلول توليد و آماده كردهاند به طوري كه نه تنها دسترسي شما را به اين دسته از گياهان دارويي آسان كردهاند بلكه شما ميتوانيد روزانه دوز مشخصي از مكمل را مصرف كرده و از مصرف بيش از اندازه جلوگيري نماييد. ماندن در صف تحويل نسخه و دريافت دارو هم زمان زيادي را تلف مي كند و بسيرا خسته كننده است. به دليل اينكه جستجو براي موارد مصرف دارو و عوارض دارو در اينترنت سهم زيادي را به خود اختصاص داده است، ميتواند فرصت بسيار خوبي باشد تا با دادن اطلاعات دارويي، ميزان فروش دارو را بيشتر كنيد. اين دراو همچنين با تنظيم آنزيم ها و كاركرد غدد و با داشتن ويتامين هاي مورد نياز بهترين عملكرد را براي افزايش وزن و چاقي بدن ، بدون ايجاد بافت چربي خواهد داشت. در واقع شما در فضاي اينترنت دسترسي راحتتري به انواع محصولات داروخانه اي خواهيد داشت و در مورد مصرف آن ها اطلاعات كامل را به دست بياوريد.

بنابراين افرادي كه به دنبال جذاب تر شدن هستند و مي خواهند علاوه بر چاقي اندام هاي خويش به گونه اي خود را جذاب تر جلوه يابند؛ مي توانند با مصرف اين *** به آرمان خويش دست يابند. اگر تاكنون از سايت هاي اينترنتي خريد كرده ايد خيلي راحت مي توانيد درخواست خريد دارو و ارسال درب منزل را هم ثبت كنيد. داروخانه اينترنتي آرتان با ارائه محصول اورجينال به صورت خريد اينترنتي سعي دارد تهيه محصولات دارويي و طبي را تسهيل نمايد. پس شما مي توانيد به طور كلي چاقي خود را با استفاده از اين محصول تضمين شده در نظر بگيريد. همان طور كه اپليكيشن هاي كتاب و كتابخواني امكان بهره برداري از كدهاي تخفيف را براي كاربران خود فراهم آورده اند، داروخانه هاي آنلاين نيز تخفيف هاي ويژه براي مشتريان در نظر گرفته­اند. اگر باز هم نسبت به اين دارو در شك و ترديد يا هاله اي از ابهام هستيد، مي توانيد به آمار بالا و جالب توجه مصرف كنندگان اين *** نيم نگاهي داشته باشيد تا با فراغ بال و بدون هيچ گونه نگراني و استرسي به راحتي بتوانيد مصرف اين *** را در دستورالعمل كار خويش قرار دهيد. بنابراين شما با يك دارويي سر و كار داريد كه مي تواند افزايش وزن و حجم دهندگي اندام ها و هيكل شما را به خوبي تضمين كند تا شما بتوانيد با مصرف اين *** به روياي خويش دست يابيد.

اين محققان پس از مطالعه 590 نفر كه در سال جاري ميلادي حس بويايي و چشايي خود را از دست داده بودند، متوجه شدند 80 درصد آنها پادتن كرونا در خونشان دارند. به همين علت بايستي به دنبال يك راه حل بهتري بود تا به اندام مورد پسند خود دست يافت. داروخانه اينترنتي https://binoskhe.com/ ، افتخار دارد تا انواع محصولات بهداشتي، آرايشي، مكمل غذايي و تجهيزات پزشكي را در محيط وب، به كابران عزيز در سراسر ايران زمين ارائه نمايد .دارو دات كام امكانات خريد از يك داروخانه آنلاين را براي شما عزيزان فراهم كرده است. ميتوانيد موجودي محصول را چك كرده و در صورتي كه دارو موجود باشد خريد خود را انجام دهيد. پاسخ روشن است، شما براي خريد لوازم بهداشتي نيازي نيست كه حتماً به صورت حضوري به داروخانههاي كشور مراجعه كنيد، چراكه امكان خريد از داروخانه هاي اينترنتي براي شما وجود دارد. يكي از برترين ويژگي ها و امتيازهايي كه *** چاقي فت فست دارد و آن را با ساير *** ها و داروهاي موجود در بازار كاملا متفاوت مي سازد؛ كاملا بدون عارضه بودن اين داروست تا تمامي افراد بتوانند بدون هيچ گونه عارضه و مشكلي با آسايش خاطر از اين *** استفاده نمايند.

دوباره اعلام ميكنيم تا به حال هيچ موردي در اين زمينه گزارش نشده است، اما با توجه به اين موضوع كه تحقيقات در مورد اين بيماري ادامه دارد نميتوانيم نظر قطعي بدهيم. بله درست است. اما براي خريد بسياري از مايحتاج دارويي كه تهيه آنها بدون نياز به نسخه ممكن ميباشد، انتخاب روش آنلاين در اين شرايط بسيار بهتر است. براي ارسال داروهاي خاص و نسخه اي، ارائه نسخه پزشك الزامي است. كافي است عكس نسخه پزشك را براي ما ارسال كنيد تا بلافاصله هماهنگي براي تهيه دارو و ارسال به محل انجام شود. از آنجا كه يك بانو در دوران قاعدگي يا همان عادت ماهيانه ميبايست مسئوليتهاي روزمره خود را هم انجام دهد، *** قاعدگي ميتواند كمك بزرگي براي بهبود شرايط جسمي و روحي بانوان باشد. مكمل به فروش رسيده توسط مركز مذكور ميبايست تمامي موارد قابل پيگيري و مبني بر اصالت كالا از جمله مجوز وزارت بهداشت٬ مجوز سازمان غذا و دارو و ليبل استعلام اصالت٬ فاكتور معتبر را داشته باشد تا از گزند و خطرات مكمل تقلبي و غير اصل در امان بمانيد. ولي اين را به خاطر داشته باشيد كه اين بار شما با يك *** عادي سر و كار نداريد. محققان بر اين عقيده هستند كه اگر واكسيناسيون به سرعت انجام نگيرد جهان بايد در انتظار يك فاجعه جهاني باشد.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

سيستم مه پاش نيمه صنعتي اوربيت حرفه اي

3-4 روز پس از راه اندازي سيستم، لازم است خاك را در چندين مكان خاكبرداري كرده و درجه رطوبت آن را بررسي كنيد. موقعيت پيشرو در ميان توليد كنندگان سيستم هاي آبياري اتوماتيك توسط Hunter اشغال شده است كه طيف گسترده اي از لوازم جانبي را براي آبياري در مناطق كوچك و مكان هاي تجاري ارائه مي دهد. در ادامه به تعريفي از پمپ ميپردازيم و كاربرد آن را مورد بررسي قرار ميدهيم. اگر چه براي خريد آن لازم است هزينه اي را پرداخت كنيد ولي ارزش اين را دارد زيرا در اين صورت مطمئن هستيد كه هيچ گونه خطري مرغ ها را به دليل كاهش رطوبت تهديد نمي كند. در يك مزرعه كاشته شده، ترتيب دادن آبياري خودكار درون ريشه مشكل ساز است، زيرا ممكن است به سيستم ريشه فضاهاي سبز آسيب برساند. امكان خريد سيستم آبياري خودكار براي 20 متر مربع به طور متوسط با 50000 روبل وجود دارد. اما يك گزينه گلخانه اي براي 30 گياه در مساحت 6 متر مربع نيز وجود دارد.

لوله هاي مورد استفاده در سيستم مه پاش يا مه ساز دو نوع مي باشند كه شامل پلي آميد و لوله هاي فشار قوي سيم دار پرسي يا شيلنگ هيدروليكي مي باشد. سپس تايمر يا كنترلر را روي فركانس و مدت زماني كه مي خواهيد آبياري كنيد تنظيم كنيد. همچنين توصيه مي شود آن را براي گلخانه ها ترتيب دهيد. توصيه مفيد! توصيه مي شود شيلنگ ها و لوله ها را روي زمين روي تكيه گاه ها يا ميخ هاي مخصوص قرار دهيد. آنها براي پمپاژ مايعات حاوي ذرات جامد و براي پمپاژ مواد شيميايي گران ، سمي يا خورنده مفيد هستند كه نشت از طريق بسته بندي قابل تحمل نيست. توصيه مفيد! سيستم را مي توان با خريد خطوط آبياري اضافي از فروشگاه افزايش داد. در اين مورد، توصيه مي شود آبياري خودكار انجام شود. طول عمر آبياري خودكار حداقل 5 سال است. حداكثر زمان آبياري 1 ساعت است. اتوماسيون سيستم آبياري باغ به صورت خودكار شامل روشن و خاموش كردن واحد پمپ در يك زمان خاص است. اين سيستم مجهز به فيلتري است كه به طور خودكار آب را از ناخالصي هاي مكانيكي پاك مي كند. سيستم هاي مه پاش يا به عبارت ديگر دستگاه مه پاش معمولا براي حفظ رطوبت، گرد و غبار هوا را به حالت تعليق مي اندازند.

همانطور كه در بالا بيان شد اين سيستم به گونه اي عمل مي كند كه بتوان رطوبت محيط را افزايش داد اهميت اين موضوع با بالا رفتن دما در فضاي بسته بيشتر مي شود. در واقع اين سيستم به منظور كاهش دما در محيط آب يا ساير مايعات را از يك فضاي با فشار زياد به يك مكان با فشار بسيار پايين انتقال مي دهند. با كاهش به يكباره و شديد فشار و استفاده از نازل قطر ذرات به اندازه ميكرون مي گردد. ذرات ۳۰ ميكروني آب عملا به طور محصوص در فضا نشان داده نمي شوند اما مي توانند به كاهش دما كمك نمايند.

https://abniro.com/misting-system-overall/misting-system-pro/

با اين سيستم و ايجاد رطوبت جهت خنك سازي محيط، علاوه بر آنكه روي سطوح رطوبت نمي نشيند و خيسي وجود ندارد، رطوبت افزايش يافته و دما پايين تر خواهد آمد. كاربرد هاي متفاوتي براي اين سيستم حرفه اي بيان مي كنند و با توجه به اين كاربرد انواع مه پاش در بازار عرضه مي گردد.

اساس كار سيستم مه پاش نيمه صنعتي اوربيت نازلي همه به يك صورت است و از اين رو در زير اجزاي اين سيستم را تشريح خواهيم نمود.

قرار گرفتن دقيق نازل ها و شيلنگ ها در يك طراحي خاص مي تواند يك ابر مواج يا مه كاذب در سطح زمين ايجاد كند. چنانچه در مناطق با آب و هواي نسبتا طوفاني هستيد پيشنهاد ميشود از روش براي ساخت گلخانه استفاده كنيد. اين يك گزينه نسبتا اقتصادي است كه نيازي به فشار زياد آب در سيستم ندارد و به دليل اختلاف ارتفاع بين دو مخزن ارتباطي مي تواند با خيال راحت كار كند. آبياري خودكار "ژوك" شامل خطوط لوله اصلي و شاخه هاي كوچك است كه به صورت جفت در مقابل يكديگر قرار گرفته اند كه در انتهاي آنها قطره چكان هاي سينوسي وجود دارد كه از گرفتگي جلوگيري مي كند. نصب سيستم همانند گزينه هاي فوق براي آبياري خودكار انجام مي شود. پارامترهاي زير براي آبياري زيرسطحي بهينه هستند: سر - 0.3 متر، سرعت آب - 0.2 ليتر در ثانيه. در كاتالوگ هاي سازنده، هم سيستم هاي آبياري با كارايي بالا تمام اتوماتيك آماده و هم دستگاه هاي مختلفي كه براي خود مونتاژ مدار طراحي شده اند ارائه شده است.

اين مدل با طراحي ساده مشخص مي شود كه حتي يك استاد تازه كار نيز مي تواند آن را جمع آوري كند. از آنجايي كه نصب انواع كولر، پنكه و دستگاه تهويه تنها در محيطهاي بسته تاثير داشته، انواع مه پاش بيشترين كاربرد را براي جريان هواي مطبوع و خنك در محيطهاي روباز دارد. كساني كه نمي خواهند در انتخاب مستقل عناصر براي سيستم آبياري شركت كنند، مي توانند آبياري اتوماتيك آماده را خريداري كنند. تايمرهاي الكترونيكي مي توانند چندين شير 24 ولت AC را اداره كنند. آبپاش ها در دو نوع فن و چرخشي ارائه مي شوند. در اينجا به يك لوله پلاستيكي يا فلزي براي خط لوله اصلي، يك شلنگ سوراخ دار براي شاخه ها، يك پمپ، يك كنترلر و يك فيلتر نياز داريد. مهپاش يا همان فوگر، به زباني ساده، يك وسيله براي توليد و پخش مه است كه به شكل سنتي از آن براي پخش گازهاي خاص و يا بخار آب خالي استفاده ميشود. تايمر آبياري ممكن است داراي تعداد يك يا دو خروجي باشد.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ۱ ]