راهنمای انتخاب کفش زنانه، این موارد را در نظر بگیرید

 

اگر سری به بازار بزنید‌ می‌توانید انواع کفش‌ زنانه را ببینید که هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. از جمله این کفش‌ها می‌توان به کفش ورزشی زنانه یا اسپرت اشارت کرد. اگر قصد خرید کفش یا انتخاب کفش زنانه مناسب را دارید، ابتدا باید با سبک‌های مختلف آشنا شوید تا یک خرید عالی داشته باشید و در استایل خود دچار اشتباه نشوید. بعضی کفش‌ها مرغوب‌تر، زیباتر و همچنین کاربردی‌تر از موارد دیگر هستند.

از آنجایی که کفش‌ها در مدل‌های مختلف تولید می‌شوند، گاهی شناخت جنس مناسب و مرغوب کار سختی است. در ادامه نکاتی برای شما آماده کردیم که به کمک این اطلاعات می‌توانید یک خرید عالی تجربه کنید.پس پیشنهاد میکنم تا انتهای مقاله راهنمای انتخاب کفش زنانه با ما همراه باشید.

بهترین کفش ها زنانه در کتپوش :

https://katpoosh.com/

 

انواع کفش زنانه غیر رسمی

در این مقاله کتپوش قصد داریم شما را با مدل‏های کفش زنانه غیر رسمی بیشتر آشنا کنیم. این نوع کفش‌ها به صورت روزانه برای انجام فعالیت‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند و معمولا همه خانم‌ها حداقل یک جفت از این مدل کفش در کمد لباس خود دارند. شما می‌توانید این مدل‏ها را با لباس راحتی یا اسپرت زنانه ست کنید. البته اگر در گروه بانوانی قرار دارید که تنها به کفش‌های پاشنه دار علاقه دارید، باید بگویم که برخی از مدل‌های پاشنه دار نیز در گروه کفش غیر رسمی قرار دارند.

البته این نوع کفش‌ها خیلی بلند نیستند و بیشتر مواقع لژ دار هستند. و به این علت که در زمان راه رفتن با آن‌ها احساس راحتی می‌کنید، در گروه غیر رسمی قرار می‌گیرند‌. در ادامه با انواع کفش‌‌ها بیشتر آشنا خواهیم شد تا انتخاب کفش زنانه برای شما راحت تر شود.

کفش‏ لژ دار

همانطور که اشاره کردیم، این نوع کفش‌ها کمی پاشنه دارند و بسیار راحت هستند. از آنجایی که پاشنه این مدل کفش باریک نیست، بنابراین می‌تواند یک انتخاب عالی برای کسانی باشد که کفش با پاشنه نازک و بلند دوست ندارند یا به خاطر مسائل پزشکی نمی‌توانند بپوشند. بعضی از این کفش‌ها در قسمت پنجه ارتفاع کمی دارند و بعضی از آن‌ها مانند کفش لژدار مبلی ارتفاع بلندتری دارند‌. شما می‌توانید این کفش‌ها را در خانه و بیرون از خانه بپوشید و حس راحتی را با  تجربه کنید.

 

 

کفش پارچه‌ای، ساده و کاربردی

یکی از دغدغه‌های افراد تعریق پای آن‌ها هنگام پیاده روی است. خوشبختانه کفش‌های پارچه‌ای از عرق کردن و بوی بد پای شما جلوگیری می‌کنند. این کفش‌ها رویه‌ی پارچه‌ای دارند که از منافذی برخوردار است که می‌تواند جریان هوا را به خوبی عبور دهد. همچنین کفش پارچه‌‌ای برای کسانی که سبکی و حس راحتی را ترجیح می‌دهند بسیار مناسب است و اگر به درستی انتخاب شود ماندگاری بالایی دارد.

چکمه بلند، محافظ پا

خانم‌های زیادی از پوشیدن چکمه‌های بلند در زمستان و پاییز استقبال می‌کنند. این کفش زنانه از رماتیسم و دردهای استخوانی جلوگیری می‌کند چون ارتفاع ساق آن زیاد است و تمام پای شما را می‌پوشاند‌. چکمه‌های بلند در رنگ‌ها و مدل‌های متنوعی موجود هستند و کف آن‌ها آجدار است. بنابراین می‌توانند در سطوح لغزنده از پای شما محافظت کنند.

این کفش‌ها بسیار شیک و مدرن هستند و شما می‌توانید آن‌ها را با یک جوراب معمولی و یک شلوار جین تنگ یا ساپورت بپوشید و از استایل زیبای خود لذت ببرید. زمانی که شما چکمه‌های بلند را می‌پوشید شلوار شما کثیف نمی‌شود. اگر در زمین ناهموار قدم بردارید نیز از پیچ خوردن پا جلوگیری می‌کند.

صندل میول، شیک و راحت

صندل میول مشابه دمپایی است چون پشت آن باز است و شما لازم نیست هیچ پاشنه یا بندی را برای بستن پای خود استفاده کنید. البته جلوی این کفش بسته است. همین امر باعث می‌شود تا شیک‌تر بنظر برسد و شما بتوانید آن را در مهمانی یا بیرون هم بپوشید. این کفش زنانه در انواع و اقسام بافت و رنگ یافت می‌شود و شما می‌توانید به دلخواه خود آن را با شومیز یا تی شرت‌های مختلف استفاده کنید.

کفش کالج، کلاسیک و سبک

این کفش‌ها ظاهر ساده و کلاسیکی دارند و شما می‌توانید آن را در مهمانی، هنگام پیاده روی و مکان‌های مختلف بپوشید. یکی از مزایای کفش کالج این است که معمولا بند یا چسب ندارد و شما آن را به راحتی استفاده می‌کنید. علاوه بر این آن‌ها تخت هستند و یا پاشنه کوتاهی دارند و جنس ر‌ویه‌ی این کفش‌ها چرم یا نبوک است.

خوشبختانه جلوی کفش‌های کالج بسته است و به دلیل خاصیت ارتجاعی که در کناره‌های کفش وجود دارد می‌توانید بدون جوراب هم این کفش‌ها را بپوشید.

 

دمپایی لا انگشتی، نرم و انعطاف پذیر

این کفش‌های زنانه برای فصل‌های گرم مانند بهار و تابستان ساخته شدند؛ شما می‌توانید آن‌ها را بدون جوراب بپوشید و با خیال کنار دریا قدم بزنید. دمپایی لا انگشتی به گونه‌ای ساخته شده که شما باید انگشت شصت خود را از بندی که در جلوی کفش قرار گرفته عبور دهید. همچنین زیره این کفش‌ها باید نرم باشد. بنابراین از خریدن دمپایی ارزان و خشک خودداری کنید. زیرا در طولانی مدت آسیب زیادی به پای شما وارد می‌کنند. علاوه بر این سعی کنید تا برای دویدن نیز از این کفش‌ها استفاده نکنید.

 

صندل گلادیاتور، خاص و جذاب

این نوع کفش از بندهای زیادی تشکیل شده که از نوک پا تا اطراف مچ ادامه دارد. این بندها و تسمه‌ها گاهی تا زانوی شما هم می‌رسند. در واقع گلادیاتورها در روم باستان از این نوع کفش‌ها استفاده می‌کردند اما امروز به دلیل مد و جذابیتی که دارد از آن استقبال زیادی می‌کنند. این صندل‌ها در پاشنه‌های بلند و کوتاه ساخته می‌شوند و جنس آن‌ها بیشتر از چرم یا پلاستیک است.

 

کفش ورزشی، دوام و ماندگاری بالا

کفش ورزشی فقط برای ورزش کردن استفاده نمی‌شود. این کفش به دلیل انعطاف پذیری و دوام بالایی که دارد در مدرسه، دانشگاه و حتی برای مهمانی‌ها هم خریداری می‌شود. اگر شما در طول روز مسیرهای طولانی را طی می‌کنید این کفش‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا ساق پا و کمر شما آسیب نبیند. همچنین کفش ورزشی مانند چکمه‌ها آجدار هستند و باعث می‌شوند تا در سطوح به راحتی قدم بردارید. زیرسازی آن نیز بسیار ضخیم است. بنابراین هنگامی که در سطوح ناهموار و پر از سنگریزه راه می‌روید حس بهتری خواهید داشت.و انتخاب کفش زنانه ورزشی به شما حس خوبی منتقل میکند.

 

 

 

انواع مختلف کفش زنانه رسمی

کفش‌ زنانه رسمی بیش‌تر در مواقع خاص مانند عروسی‌ها و مهمانی‌ها استفاده می‌شود به همین دلیل ممکن است مانند کفش‌های دیگر راحت نباشد. با این حال شما نباید سلامت پای خود را فراموش کنید و باید جنس مرغوب و با کیفیت را خریداری کنید. این کفش‌ها ظرافت و زیبایی بیش‌تری نسبت به کفش‌های غیر رسمی و معمولی دارند. با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی را در مورد کفش رسمی و انتخاب کفش زنانه برای شما بیان کنیم.

نیم بوت‌های شیک و خاص

چکمه‌های زنانه می‌توانند استایل شیک و زیبایی به شما ببخشند. نیم بوت‌ها معمولا در فصل‌های سرد سال مانند پاییز و زمستان استفاده می‌شوند و برخی از آن‌ها خزهای مشکی رنگ و زیبایی دارند و به شما اجازه می‌دهند تا آن‌ها را با هر نوع لباسی بپوشید. همچنین در برخی انواع آن یک زیپ کنار کفش وجود دارد تا شما بتوانید به راحتی و با باز و بستن زیپ کفش را بپوشید.

 

کفش بروژ، با کیفیت و زیبا

کفش بروژ طرح و روزنه‌های زیبایی در قسمت پنجه و دور کفش دارد. در زمان قدیم این روزنه‌ها برای جلوگیری از جمع شدن آب باران در کفش ایجاد شده بود اما امروزه آن‌ها فقط جنبه‌ی تزئینی دارند. این سوراخ‌ها و منافذ علاوه بر گردش هوا، زیبایی خاص و منحصر به فردی به کفش می‌بخشند. شما می‌توانید این کفش‌‌ها را در جلسات رسمی و در اداره بپوشید و آن‌ها را با شلوارهای پارچه‌ای یا جین ست کنید.

در ابتدا کفش‌های بروژ در رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای موجود بودند؛ اما اکنون در رنگ‌های متنوعی تولید می‌شوند. یکی دیگر از ویژگی‌های ظاهری کفش‌های بروژ این است که آن‌ها مشابه کفش‌های تخت هستند و پاشنه کوتاهی هم دارند.

 

چکمه نظامی و حس اقتدار 

شاید با شنیدن کلمه نظامی یاد چکمه‌‌های مردانه بیفتید. اما با نگاه کردن به ویترین کفش فروشی‌ها می‌توان فهمید که کفش‌های ارتشی خیلی وقت است که وارد دنیای فشن و مد شدند. این کفش‌ها از بندهایی تشکیل شدند که کمی از ساق پا را می‌پوشاند و می‌توانند اقتدار و ابهت زیادی به زنان ببخشند. همچنین شما می‌توانید این کفش‌ها را با شلوار جین یا جوراب شلواری بلند نیز ست کنید. در مورد تنوع رنگ این کفش‌ها هم نگران نباشید.

در زمان جنگ جهانی رنگ آن‌ها سبز، خاکستری، خاکی و یا مشکی بود. اما امروزه رنگ‌های بسیار زیبایی مانند صورتی، آبی یا سبز هم وارد بازار شده است. اما خانم‌هایی که می‌خواهند آن‌ها در محیط رسمی بپوشند معمولا از رنگ سیاه یا قهوه‌ای استفاده می‌کنند.

کفش مجلسی، لاکچری و جذاب

کفش‌های مجلسی معمولا پر زرق و برق تر از سایر کفش‌ها هستند و طراحی ظریف‌تری دارند. به عنوان مثال بندهای نازک، سگک‌های طلایی و نقره‌ای یا تزئینات زیبایی روی آن‌ها انجام شده که کفش‌ها را خاص‌ جلوه می‌دهند. کفش‌های مجلسی معمولا پاشنه‌هایی با ارتفاع متفاوت دارند و جلو باز هستند. شما می‌توانید یک جوراب شیشه‌ای یا پارازین بپوشید و از حضور در مهمانی لذت ببرید. خانم‌ها کفش‌های مجلسی را بیش‌تر با دامن، لباس ماکسی و ساپورت می‌پوشند.

 

سخن پایانی 

امروزه با گسترش مد و فشن انواع مختلفی از کفش‌های زنانه به بازار آمده است. شناختن کفش‌های زنانه و ویژگی‌های آن‌ها به شما کمک می‌کند تا دید خود را نسبت به مدل‌های موجود در بازار به روز کنید و بهترین کفش‌ را بخرید. امیدواریم که از بین کفش‌های زنانه رسمی و غیر رسمی بهترین مدل را انتخاب کنید.و به راحتی انتخاب کفش زنانه مورد علاقتون رو انجام بدید.

 


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ]