راهنمای انتخاب درب ضد سرقت مناسب ساختمان

درب ضد سرقت امروزه یکی از ملزومات زندگی برای تامین امنیت منازل و محل کار است. همانطور که از نام آن پیداست، فرض بر این است که برای حفظ ایمنی ساختمان، باید استانداردهای خاصی را داشته باشد تا انتظارات مورد نیاز را برآورده کند. از طرفی بسته به تمایل به خرید اینترنتی درب های محافظ و با در نظر گرفتن در دسترس بودن درب های محافظ و تمایل مردم به خرید اینترنتی، تعداد کمی از مدل های تقلبی و بی اثر در بازار وجود دارد. . این محصولات تنها در ظاهر و ظاهر درب های ضد سرقت عرضه می شوند، اما فاقد کارایی لازم و فاقد استانداردهای واقعی هستند. توصیه می شود برای جلوگیری از خرید درب های بی کیفیت، این درب ها را از مراکز فروش آنلاین ضد سرقت معتبر خریداری کنید.

 

علاوه بر مدل های ایرانی این محصول، نسخه های ترکی و چینی نیز در بازار موجود است. در حال حاضر نمونه های ترکی بهترین این محصول در بازار محسوب می شوند. البته لازم به ذکر است که برای اولین بار این نوع درب در ایتالیا تولید شد اما طولی نکشید که درب های ضد سرقت تولید شده در ترکیه جایگاه ویژه ای در این بازار پیدا کردند.

در ادامه برای درک بهتر درب ضد سرقت قطعات و ساختار آن را به شما معرفی می کنیم. درب های ضد سرقت از چندین لایه تشکیل شده اند که به ایمنی و عایق حرارتی کمک می کند. پوشش بیرونی درب از چوب، فلز، شیشه یا ام دی اف ساخته شده است که با غشاء پوشانده شده است. روکش درب های ضد سرقت را می توان با روکش های نیمه تراش خورده، صاف و یا شکل های مختلف ساخت. این اتاق با سایر قسمت های بیرونی در مانند بست های فلزی، کوبنده در، دستگیره ها و چشم ها مجهز شده است. درب و دستگیره ها عمدتا در رنگ های طلایی و نقره ای موجود در بازار هستند. عینک های امروزی بر خلاف گذشته برای این منظور بسیار کارآمد هستند. از انواع آن می توان به عینک دزدگیر و نمونه دیجیتال اشاره کرد. پس از پوشش خارجی درب ضد سرقت و اجزای مربوط به آن، پوشش داخلی را معرفی می کنیم. این لایه از فلز سختی مانند فولاد ساخته شده و دارای دو لایه (مناسب برای ساختمان های مسکونی) یا چند لایه (مناسب برای کارخانه ها، هتل ها و سایر مکان های عمومی) بسته به موقعیت درب است که معمولاً ضخیم است. 1 میلی متر یک فضای خالی بین این دو لایه قرار می گیرد و معمولا با موادی مانند پشم سنگ پر می شود. درب به دلیل وجود این نوع مواد و اجزای دیگر در برابر ضربه، آتش سوزی، بریدگی، فشار ترکیدگی و یا سایر آسیب هایی که ممکن است در اثر ضربه ایجاد شود مقاوم است. علاوه بر این، از قفل های مخصوص طراحی شده برای ایجاد امنیت لازم حتی در صورت فراموشی درب استفاده می شود، زیرا این نوع قفل ها به سختی باز می شوند و زمان بر هستند.یک تفاوت با نمونه معمولی همین قفل است. درب های سنتی معمولا دارای یک زبانه قفل هستند، اما قفل درب های ضد سرقت دارای چندین زبانه هستند. به این قفل ها قفل ایمنی می گویند. البته تعداد این قفل ها در نمونه های مختلف درب ضد سرقت متفاوت است. به عنوان مثال یک درب ضد سرقت چینی دارای 13 عدد از این زبانه ها و یک نمونه ترکی دارای حدود 8 عدد می باشد. از دیگر تفاوت های این محصول با درب های سنتی می توان به وجود درزگیر پلاستیکی اشاره کرد که به سخت شدن شکستن درب کمک می کند. علاوه بر این، این درب ها عایق صدا، ضد رطوبت، ضد سرما، ضد حرارت، ضد آب، نسوز و ضد اسید هستند. گفتنی است با گذشت زمان و روند توسعه این محصول به تدریج امکان نصب دوربین بر روی این نوع درب نیز در حال نصب است. این برای ایمنی و راحتی کاربر مهم است.

 

اما از نظر نصب درب های سارق معمولاً قبل از نصب این درب ها باید اسکلت آهنی یا فولادی با متریال فلزی ضخیم و مستحکم انتخاب شود. قرارگیری مناسب درب ضد سرقت و طراحی مناسب فریم نیز برای عملکرد مناسب آن مهم است. یکی از عوامل دیگری که باید به آن توجه کرد نوع لولاهای به کار رفته در این درب ها می باشد. هر چه کیفیت درب بالاتر باشد، امنیت درب ضد سرقت Nest نسبت به محصولات مشابه بالاتر است. پایه ها نقش نگه دارنده و حرکت درب را دارند و از آنجایی که وزن درب ضد سرقت زیاد است باید وزن زیادی را تحمل کند. قفل های قاب درب ضد سرقت مخفی و غیر قابل دسترس هستند تا احتمال نفوذ و سرقت را کاهش دهند.

 

علاوه بر ایمنی و ضد سرقت این محصول، باید از مناسب بودن متریال درب با محیطی که این محصول در آن استفاده می شود اطمینان حاصل کنید و در نهایت به ظاهر مناسب آن توجه کنید تا مقرون به صرفه باشید. ، خرید به صرفه و اقتصادی

در نهایت اگر قصد خرید هر درب ضد سرقتی را دارید، بهتر است از بین فروشندگان این محصول در سایت سختمون در سراسر ایران، نزدیک ترین نماینده به شهر یا استان محل زندگی خود را انتخاب کنید و بودجه اقتصادی خود را در نظر بگیرید. ، وضعیت محصول مورد نظر بهترین انتخاب را از بین انواع مختلف این محصول برای خود و از همه مهمتر برای کاربرد و محل اجرا خود داشته باشید.

 

با نصب درب ضد سرقت امنیت ساختمان را افزایش دهید

از آنجایی که ورودی خانه محل حمله اکثر سارقان است، باید از امنیت و استحکام لازم برخوردار باشد. البته قفل کردن درها اولین و مهمترین اقدام امنیتی است که باید برای جلوگیری از ورود سارقان انجام دهیم. اما از آنجایی که حتی سخت ترین و مطمئن ترین قفل ها را نیز می توان به راحتی با یک شیر آب باز کرد، برای اطمینان از امنیت قفل کافی نیست. به همین دلیل باید به دنبال راه امن تری برای جلوگیری از سرقت وسایل منزل و ورود افراد غریبه باشیم. در حال حاضر یکی از راه های ارتقای امنیت منزل نصب درب ضد سرقت است.

درب های ضد سرقت به طور کلی امنیت بیشتری را در تمام جنبه ها ارائه می دهند. لولاهای این درب ها تقویت شده و مصالح به کار رفته در ساخت آن ها به گونه ای انتخاب شده اند که در برابر شکستگی در برابر خطرات طبیعی و انسانی مقاوم باشند.

درب های امنیتی برای جلوگیری از ورود افراد مزاحم طراحی شده اند، همچنین می توانند به عنوان سدی در برابر طوفان و سیل عمل کنند و محافظت بسیار بیشتری نسبت به درب های معمولی داشته باشند.

سارقان و مهاجمان اغلب از ضربات لگد برای شکستن در و ورود به خانه استفاده می کنند و طبق قوانین فیزیک هر دری را می توان با فشار دادن یک لحظه باز کرد. درب ضد سرقت با در نظر گرفتن این موارد ساخته شده است تا دوام لازم را در برابر این ضربه ها داشته باشد، شکستن آن غیر منطقی است زیرا درب ضد سرقت معمولا از فولاد یا چوب جامد ساخته می شود. البته یک نوع درب شیشه ای ضد سرقت نیز وجود دارد که بسیار گران است زیرا از شیشه مقاوم در برابر شکستن و شکستن ساخته شده است اما طبیعتاً به راحتی نمی توان درب شیشه ای را پیدا کرد که بسیار مقاوم باشد. به سرقت زیرا شکنندگی شیشه معمولاً زیاد است.

علاوه بر حفاظت و محافظت در برابر سرقت، مقاومت در برابر صدا و حرارت درب یکی از مهمترین ویژگی های درب می باشد. فضای خالی بین لایه های مختلف درب های فولادی با پشم سنگ پر شده است. پشم سنگ دارای عایق حرارتی عالی، جذب صدا و جذب رطوبت است، بنابراین عمدتاً از بازالت تشکیل شده است و کاربردهای وسیعی دارد. با توجه به خواص این عایق در ساخت درب های ضد سرقت کاربرد دارد. این ممکن است هزینه نهایی درب را افزایش دهد، اما با توجه به صرفه جویی در منابع، ارزش آن را دارد.

 

استاندارد ضد سرقت سازمان

برای تعیین کیفیت درب ضد سرقت می توان ضخامت و متریال استفاده شده را به عنوان فاکتور در نظر گرفت. البته این دو عامل یکسان نیستند و به عوامل دیگری نیز بستگی دارند. ضخامت درب البته آسیب دیدگی و شکستن آن را سخت می کند، با این حال درب های ضد سرقت ممکن است معایبی داشته باشند. لولا و قفل های به کار رفته در ساخت درب های ضد سرقت نیز تاثیر بسزایی در کیفیت آن ها دارد. درب ضد سرقت می تواند قابل مشاهده یا پنهان باشد. ستون ها پایه و ستون درب هستند، بنابراین باید کیفیت لازم را داشته باشند. قفل ضد سرقت یکی دیگر از ویژگی هایی است که کیفیت این نوع درب ها را تعیین می کند.قفل ضد سرقت از بازکردن درب توسط سارقان جلوگیری می کند. قفل علاوه بر اینکه از مواد خوب ساخته شده است، در برابر سرقت نیز ضروری است. یک سیستم کیفیت وجود دارد و از نظر مهندسی باید امنیت لازم را داشته باشد.

 

مزایای نصب در سیستم ضد سرقت

امنیت و ثبات خانه را بهبود می بخشد: این درب ها امنیت بیشتری را ایجاد می کنند زیرا از قاب های محکم و پایدار و مواد با کیفیت بالا ساخته شده اند. این درب ها جدا از امنیت، دوام بیشتری دارند و سال ها نیاز به تعویض ندارند.

احساس امنیت در زمان تنهایی: برخی از افراد به دلیل ترس از تنها ماندن دچار مشکلات روحی می شوند، استفاده از این درب می تواند برای این افراد بسیار مفید باشد تا اطمینان حاصل شود که هیچکس وارد خانه شما نمی شود.

ارزش خانه را افزایش دهید: علاوه بر امنیت که این ساختمان به ما می دهد، یکی دیگر از مزایای داشتن درب سارق خوب این است که ارزش خانه را بالا می برد و اگر می خواهید خانه خود را بفروشید، می توانید آن را در قیمت بالاتر علاوه بر قیمت فروش، با استفاده از این درب دیگر نیازی به بیمه اموال در برابر سرقت ندارید.

صرفه جویی در منابع طبیعی: درب نقطه ای است که باعث سرما و گرما در خانه می شود. استفاده از این نوع درب به حفظ دمای اتاق و صرفه جویی در منابع طبیعی کمک می کند، زیرا توانایی حفظ گرما را دارند.

صداهای مزاحم را کاهش می دهد: درهای سارق نیز عایق صدا هستند، استفاده از آنها در این روش از ورود صداهای مزاحم به خانه جلوگیری می کند، مشکلی که بسیاری از ساکنان آپارتمان ها و صدها صدای آزاردهنده در راه پله ها به اشتراک می گذارند.

محافظت بهتر از کودکان: این نوع درب ها دیگر نگران باز شدن درب توسط کودکان نخواهد بود زیرا باز کردن این درها با درهای ساده کار آسانی نیست، بنابراین اگر همیشه نگران خروج فرزندان خود هستید، بهتر است آنها را نصب کنید. هر چه زودتر این درها را بسازید.

نسوز: همانطور که قبلا ذکر شد، درهای ضد سرقت فولادی و چوبی هستند، فولاد نسبتاً نسوز هستند و انواع چوبی به دلیل پوشیده شدن با پشم سنگ نسوز هستند. آتش را گسترش داد

 

 

ادامه نوشته:https://baharidoor.com/نمایندگی-درب-ضد-سرقت-مشهد/


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ]