لپ تاپ بهار، یکی از بهترین فروشگاه های لوازم لپ تاپ

در دنیای اینترنت وبسایت‌هایی راه‌اندازی شده که توسط آنها، افراد و شرکت‌های مختلف می توانند با دیگران ارتباط برقرار کنند و خدمات خود را به یکدیگر عرضه کنند. فروشگاه‌های اینترنتی یکی از این راه‌ها بود که توانست در مدت زمان کوتاهی جایگاه ویژه‌ای را در بین مردم پیدا کند.

در حال حاضر فروشگاه‌های آنلاین فعال را می توان به وفور دید و روز به روز نیز به تعداد آنها اضافه می‌شود. با توجه به تنوع کسب و کارها در زمینه‌های مختلف، برخی از فروشگاه‌های اینترنتی به صورت تخصصی در یک زمینه خاص فعالیت می‌کنند. در ادامه به معرفی چند فروشگاه اینترنتی که به صورت تخصصی در زمینه فروش قطعات لپ تاپ فعال هستند می پردازیم. از این که با ما همراه هستید ممنونیم.

سایت دوراندیش
وبسایت اینترنتی دوراندیش یکی دیگر از وبسایت های اینترنتی فروش قطعات کامپیوتر و لپ تاپ است که دارای 15 سال سابقه درخشان در این زمینه می باشد. شعار این مجموعه، تعیین خط و مشی آینده دوراندیش توسط مشتریان است. به همین دلیل تلاش کرده تا در راستای شناسایی و درک نیازهای مشتریان خود با استفاده از فناوری های روز دنیا و به‌کارگیری متخصصان مجرب در زمینه خرید، فروش، تعمیرات و ارائه راهکارهای نوین گام بردارد و بتواند در کمترین زمان ممکن و به بهترین شکل پاسخگوی نیازهایشان باشد. این مجموعه در بازار بزرگ کامپیوتر اصفهان واقع شده و بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در صنف فن آوری اطلاعات و ارتباطات رایانه ای دارد. علاوه بر فعالیت در زمینه فروش لپ تاپ و قطعات کامپیوتر با ارائه گارانتی معتبر و ضمانت اصالت کالا ، آماده ارائه کلیه خدمات تخصصی لپ تاپ و کامپیوتر از جمله نصب ، راه اندازی، تعمیرات و پشتیبانی دیگر سیستم های کامپیوتری به مشتریان عزیزان می باشد.این مجموعه  در راستای جلب رضایت بیشتر مشتریان خود، شرایط خرید لپ تاپ به صورت اقساطی را نیز فراهم کرده است. همچنین این مجموعه دارای یک تیم مجرب در امر مشاوره و پشتیبانی محصولات خود می‫باشد تا بتواند مشتریان خود را به درستی راهنمایی کند.

 

سایت مکاایران
فروشگاه اینترنتی مکا ایران، وابسته به مجموعه بزرگ “مکا” کاملترین مرجع تامین و فروش قطعات و لوازم جانبی لپ تاپ و تبلت با دو دهه تجربه درخشان در سراسر کشور می باشد. مکاایران یکی از بزرگترین مجموعه های فعال در زمینه فن آوری اطلاعات است که از سال 1384 فعالیت خود را در زمینه­ های فناوری اطلاعات و صنعتی آغاز کرده است. مشتری مداری و ایجاد فضایی امن به منظور افزایش قدرت انتخاب و همچنین عرضه برجسته ترین محصولات و راهکارهای نوین در کنار پشتیبانی و خدمات پس از فروش مناسب، مسیر یکتایی است که مکا در راه به وجود آوردن حس خوب خرید نزد مشتریان خود پیموده است. فروشگاه آنلاین مکا ایران علاوه بر پشتوانه اعتمادی مجموعه مکا، دارای نماد اعتماد الکترونیکی نیز می‫باشد که محیط امنی برای کاربران در سراسر کشور فراهم کرده است.

در فروشگاه آنلاین مکاایران کالاهای متعدد و متنوعی عرضه می شوند. باطری لپ تاپ , شارژر لپ تاپ , هارد لپ تاپ , رم لپ تاپ , قاب لپ تاپ , کیبورد لپتاپ , مانیتور لپ تاپ , اسپیکر نوت بوک , فن سی پی یو لپ تاپ , درایو اینترنال لپ تاپ , سوکت شارژ لپ تاپ , لولای لپ تاپ , رم لپ تاپ ,  کابل فلت لپ تاپ , برد پاور لپ تاپ , کارت خوان یا رم ریدر , دی وی دی رایتر لپتاپ , ال سی دی لپتاپ , ال ای دی لپ تاپ ,  بلورای لپ تاپ , کابل برق آداپتور لپ تاپ ,و... از جمله کالاهای این فروشگاه اینترنتی می‫باشند.

 

سایت blsco.ir
مجموعه لپ تاپ بهار با مدیریت مهندس محمدرضا حیدری در سال 1383 به صورت تخصصی در زمینه تعمیرات , واردات و پخش قطعات لپ تاپ با برند BLS در کشور کویت شروع به کار کرد . پس از کسب موفقیت های متوالی با شعار همیشه با شما اقدام به گسترش شعب در شیراز و اصفهان کرد .سپس لپ تاپ بهار قدم در راه به نهایت رساندن خدمت رسانی در زمینه کاری خود و تعیین استاندارد های جدید در بازار کار شیراز و ایران گذاشت وفعالیت خود را به صورت فیزیکی و آنلاین ادامه و گسترش می دهد.این مجموعه ضمن داشتن فروش حضوری از طریق سایت با آدرس (https://www.blsco.ir) قدرتمند خود امکان خرید اینرنتی را نیز برای کاربران خود فراهم کرده است.هدف ما در اختیار گذاشتن بزرگترین مجموعه قطعات لپ تاپ در ایران برای هر ایرانی در فاصله چند کلیک است . مجموعه ای عظیم از بزرگترین برند های جهان همچون ایسوس (asus) , دل (DELL) , اچ پی (HP) , سامسونگ (Samsung) و ده ها برند معتبر دیگر و مقصدی نهایی برای خریدهر نوع کالای مربوطه از قبیل انواع شارژر , آداپتور لپ تاپ , باتری لپ تاپ , درایو نوری , قاب لپ تاپ , صفحه نمایش , رم , کیبرد , هارد دیسک , قطعات داخلی لپ تاپ و هر آنچه مورد نیاز تعمیر کاران لپ تاپ می باشد.

 

سایت toppart

فروشگاه اینترنتی ققنوس یا toppart یکی دیگر از فروشگاه های اینترنتی معتبر در زمینه فروش قطعات لپ تاپ و کامپیوتر در ایران است. مجموعه ققنوس واقع در تهران با یک تیم مجرب در زمینه تعمیرات همراه با تیم مشاوره و عیب یابی، خدمات متنوعی را به مشتریان خود ارایه می کند. علاوه بر قطعات کامپیوتر و لپ تاپ، تجهیزات ماینینگ و همچنین کنسول بازی و قطعات آن را نیز در لیست کالاهای خود جای داده است.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ]