پمپ سری HT اینتر پمپ طیف وسیعی دارد

پمپ سری HT اینتر پمپ طیف وسیعی دارد که از دبی 5 تا 170 لیتر در دقیقه را شامل شده و تا 250 بار فشار تولید می کند. این پمپ دارای 5 نوع مختلف از 5 تا 150 لیتر بر دقیقه و فشار حداکثری 250 بار است. پمپ پلانجری کارواش صنعتی تک فاز در شرایط کاری مرطوب مقاومت زیادی از خود نشان می دهد و از آن جایی که دارای کارکرد مداوم هستند، بخش فوقانی آن از سرامیک فشرده پوشیده شده است که به این ترتیب سبب سایش پایین و طول عمر بالای دستگاه می گردد. تایمرهای آبیاری بهکو دارای دستور العمل استفاده آسان هستند و متناسب با کاربرد در دو نوع تک کانال و دو کانال تولید می شوند. پمپ اینترپمپ هیدرولیکی دارای کیفیت بسیار بالایی و کاملا قابل اطمینان است. استفاده از پیستون سرامیکی علاوه بر افزایش عمر پمپ ، ضریب اطمینان پمپ را نیز بالاتر برده است. تمام قطعات بکار رفته در پمپ فشار قوی کارواش اینتر پمپ 200 بار از بهترین مواد و باکیفیت ترین بوده و در طی هر مرحله تولید آن با دقت و وسواس کامل تست و چکاپ شده است و روند اسنبل آن با بیشترین حد دقت انجام شده است تا بتواند بخوبی و بهترین نحو ممکن از پس مصارف سنگین و پرفشار صنعتی برآید.

امکان تنظیم آبیاری به صورت دستی هم وجود دارد که به سادگی انجام میشود. بطوری که دو پیچ به نام Runtime و Frequency که به ترتیب وظیفه تنظیم مدت زمان آبیاری و دور آبیاری (تکرار فاصله زمانی بین دو آبیاری) را برعهده دارند. بعضی از این تجهیزات توسعه یافته تجهیزات قبلی و به منظور افزایش کیفیت عملکرد و بعضی دیگر به منظور افزودن یک خدمت در کارواش اتوماتیک بکار می آیند. همچنین این شرکت از جمله کمپانی های پیشگام در زمینه هیدرولیک نیز می باشد. از این پمپ پیستونی برای کاربری هایی همچون استفاده به عنوان پمپ دستگاه اسمز معکوس ، استفاده در صنایع غذایی، صنایع شیمیایی و دارویی استفاده می شود. کارواش اتوماتیک،سازنده کارواش اتوماتیک،کارواش اتوماتیک ارابه ایلقارشرکت ارابه ایلقار در نظر دارد دستگاههای کارواش تمام اتوماتیک ccwashبا تکنولوژی روز آلمان را به مدت محدود با شرایط ویژه اقساط واگذار نماید ، (با کمترین پرداخت نقدی ، مجهز ترین و کاملترین دستگاه کارواش روز دنیا را خریداری نمائید . شرکت آرنا توسعه بهکو واقع در استان خراسان و نماینده کشور تایوان یکی از قدیمی ترین و بزرگترین شرکت های تولید کننده انواع تجهیزات باغبانی، کشاورزی، ماشین الات و آبیاری است. کارخانه های این شرکت علاوه بر آمریکا، در چین و تایوان نیز قرار دارند و می توان گفت تمامی محصولات به جز تایمرهای مدل وای فای دار در چین و تایوان تولید می گردند.

در شکل زیر یک پمپ کارواش پرکاربرد یعنی پمپ پیستونی برتولینی و پمپ پیستونی اینتر به همراه موتور گرداننده نشان داده شده است که هر دو مدل توسط بازرگانی آب نیرو عرضه می شود. لنس ها به تجهیزات فشار قوی در کارواش دستی متصل می شوند و رابط بین نازل و شلنگ آب می باشند. البته این نوع واتر جت ها با توجه به عدم نیاز به جریان برق به راحتی قابل استفاده در محیط های بیرونی هستند. نازل های خنک کننده و مرطوب کننده جهت استفاده در محیط های کوچک گلخانه خانگی و آپارتمانی. پمپ های با کیفیت بالا ساخته شده از مواد مقاوم در برابر خوردگی محصولات اسیدی و خورنده. شرکت فیدار کلین یکی از معتبرترین شرکت های ارائه کننده انواع تجهیزات نظافت صنعتی در ایران بوده که عرضه و فروش انواع گوناگون این دستگاه های فوق حرفه ای را با قیمت بسیار مناسب به اقصی نقاط کشور بر عهده دارد. شرکت اوربیت محصولات خود را که بیش از 2000 نوع کالاست در 40 کشور و 5 قاره توزیع می کند و به دلیل کیفیت مطلوب این محصولات جایگاه خوبی در بین خریداران لوازم آبیاری داراست. تایمر های آبیاری از جمله تجهیزات آبیاری هوشمند می باشند که وظیفه اتوماتیک کردن آبیاری و کنترل نیاز آبی گیاه را برعهده دارد که به وسیله این ویژگی مدت زمان و حجم مورد نیاز آبیاری برای گیاه را تعیین می کند که در برندهای مختلفیاز جمله اوربیت (Orbit) آمریکا موجودند.

تایمرهای آبیاری اوربیت متناسب با تعداد خروجی آن ها در دو نوع تک خروجی یا مدل 401 و دو خروجی یا مدل 501 موجودند که بر اساس کاربرد و نوع استفاده انتخاب می گردند. فروشگاه آبیاری قطره ای تک - خدمات ابیاری قطره ای وآبرسانی دشتبانان صنعت. این شرکت محصولات آبیاری شامل تایمر، کنترلر، آبپاش، مه پاش، شیربرقی،تجهیزات آبیاری قطره ای و… تفاوت این دو نوع تایمر در تعداد خروجی آن هاست. میزان هوای فشرده مورد نیاز تعیین کننده تعداد پیستون های مخزن خواهد بود هرچند پمپ های دو پیستون متداول ترین نوع پمپ کمپرسور هستند. با این همه تنوع تایمر از کجا بفهمیم کدام نوع تایمر را انتخاب کنیم؟ پمپ کارواش اینتر با اینکه قیمت بالاتری نسبت به سایر محصولات مشابه دارد ولی به دلیل کیفیت و طول عمر بالای این محصول در بلند مدت بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. با افزایش میزان فشار هر کدام از پمپ های برتولینی همواره ابعاد آن ها نیز افزایش یافته و موارد کاربرد آن ها نیز با یکدیگر متفاوت خواهند بود.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ]