جان باختن يك جوان در مناطق برفي شهرستان سپيدان

دكتر محمدجواد مراديان در توضيح خبر جان باختن يك جوان در مناطق برفي شهرستان سپيدان، گفت: ساعت ۱۱ و ۶ دقيقه روز جمعه ۱۷ دي، يك مورد حادثه آسيب و ضربه شديد به ناحيه سر جواني ۲۴ ساله در اثر تيوب سواري در مناطق برفي شهرستان سپيدان به مركز اورژانس گزارش شد.

 وي افزود: پس از اعزام تيم‌هاي امدادي اورژانس به محل حادثه و انجام اقدامات تخصصي فوريت‌هاي پزشكي، مصدوم به بيمارستان امام حسين (ع) سپيدان انتقال يافت، اما به دليل شدت جراحات وارده، دچار ايست قلبي شده و با وجود تلاش يك ساعته تيم پزشكي بيمارستان براي احياي قلبي، مصدوم جان خود را از دست داد.

او با هشدار به خانواده‌ها و به ويژه جوانان براي توجه جدي به رعايت نكات ايمني هنگام انجام بازي‌هاي زمستاني، اضافه كرد: انجام بازي‌هاي زمستاني نيازمند تجهيزات خاص است، همچنين لازم است در مكان‌هاي مخصوص پيش بيني شده انجام شود و رعايت نكردن اين موارد مي‌تواند بروز حوادث تلخ و جبران ناپذير را در پي داشته باشد.

دكتر مراديان با تاكيد بر پرهيز از حضور در مكان‌هاي شلوغ يادآور شد: در هنگام ليز خوردن با وسايل غير استاندارد روي برف، فرد قادر به كنترل خود نيست و برخورد به ساير افراد مي‌تواند براي فرد و ديگران صدمات جدي ايجاد كند.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

بهترين پلاگين هاي كش ورد پرس

چنان چه سايت شما در بارگذاري  صفحات مشكل دارد و يا اين كه دير تر از حد معمول به درخواست ها پاسخ مي دهد با ما همراه باشيد تا بهترين پلاگين هاي كش ورد پرس را به شما معرفي كنيم و خدمتتان عرض كنيم كه اين پلاگين ها و يا كش سايت ها چه كاري را انجام مي دهند و چگونه باعث بالا رفتن سرعت سايت مي شوند. لازم به ذكر است كه سرعت پاسخ دهي و بار گذاري در سايت خيلي مهم است زيرا اگر اين اتفاق بيش تر از حد نرمال انجام شود كاربر خسته مي شود و سايت را ترك مي كند. شايد اين مشكل تنها در چند ثانيه اتفاق بيفتد اما از نظر اقتصادي كلي ضرر به شما و سايتتان وارد مي كند. زماني كه يك سايت به اصطلاح كش مي شود سرعت سايت وردپرسي و سرور آن بالا تر مي رود اما بهتر است بدانيد كه برخي پلاگين ها سريع تر كردن كار را به صورت اختصاصي انجام مي دهند پس به سراغ بهترين پلاگين هاي كش ورد پرس مي رويم.

بايد در عرض چند ثانيه پاسخ گوي افراد زيادي باشيد

زماني يك سايت به عنوان سايت خوب و ايده آل معرفي مي شود كه در عرض ۵ ثانيه باز شود. شايد اين ثانيه ها براي كاربران خيلي مهم نباشند اما بايد براي شما مهم باشد. شما مي توانيد با نصب پلاگين هاي كش ورد پرس اين مشكل را از ميان برداريد.  اجازه بدهيد در اين بخش يك توضيح كوتاه در رابطه با كش ورد پرس بدهيم. درخواست هايي كه به سمت سرور مي آيد را كش سايت كم مي كند پس در نتيجه سرعت سايت بالا مي رود. كش سايت در دو شكل هستند ما ابن دو را نام برده و سپس يكي از آن ها را توضيح مي دهيم.

·        كش سرور

·        كش مرور گر

تصور كنيد كه در يك زمان حدود ۱۰۰ نفر از يك سايت بازديد مي كند و سرور بايد جواب تمام كاربران را در كم ترين زمان بدهد. در چنين مواقعي خلوتي سايت خيلي مهم است‌. سايت بايد نتيجه درخواست ها را ذخيره كند به اين شكل كه اگر اين نتايج را ذخيره كند و كاربر بار ديگر بخواهد همان درخواست را از سايت كند، نتيجه ي مورد نظر از كش خوانده مي شود.

از افزونه ها كمك بگيريد

شايان به ذكر است كه بعد از ذخيره كردن درخواست ها افزونه ها به شما كمك مي كند كه هر بار كد PHP بارگيري شود. علاوه بر اين افزونه اين امكان را به سايت مي دهد كه يك صفحه چندين بار در ثانيه ارائه شود و پاسخ دهي با سرعت نور انجام شود.  خيلي از كاربران نيز معتقد هستند كه اين سرعت كم به خاطر كمبود و مشكلات در منابع است. چنان چه مشكل سايت شما نيز به خاطر كمبود منابع است مي توانيد اين مشكل را با نصب افزونه به صورت كامل از ميان برداريد.  شما مي توانيد براي كسب اطلاعات بيش تر با مشاور هاي ما تماس بگيريد تا آن ها شما را به بهترين شكل راهنمايي كنند.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ۱ ]