پمپ سري HT اينتر پمپ طيف وسيعي دارد

پمپ سري HT اينتر پمپ طيف وسيعي دارد كه از دبي 5 تا 170 ليتر در دقيقه را شامل شده و تا 250 بار فشار توليد مي كند. اين پمپ داراي 5 نوع مختلف از 5 تا 150 ليتر بر دقيقه و فشار حداكثري 250 بار است. پمپ پلانجري كارواش صنعتي تك فاز در شرايط كاري مرطوب مقاومت زيادي از خود نشان مي دهد و از آن جايي كه داراي كاركرد مداوم هستند، بخش فوقاني آن از سراميك فشرده پوشيده شده است كه به اين ترتيب سبب سايش پايين و طول عمر بالاي دستگاه مي گردد. تايمرهاي آبياري بهكو داراي دستور العمل استفاده آسان هستند و متناسب با كاربرد در دو نوع تك كانال و دو كانال توليد مي شوند. پمپ اينترپمپ هيدروليكي داراي كيفيت بسيار بالايي و كاملا قابل اطمينان است. استفاده از پيستون سراميكي علاوه بر افزايش عمر پمپ ، ضريب اطمينان پمپ را نيز بالاتر برده است. تمام قطعات بكار رفته در پمپ فشار قوي كارواش اينتر پمپ 200 بار از بهترين مواد و باكيفيت ترين بوده و در طي هر مرحله توليد آن با دقت و وسواس كامل تست و چكاپ شده است و روند اسنبل آن با بيشترين حد دقت انجام شده است تا بتواند بخوبي و بهترين نحو ممكن از پس مصارف سنگين و پرفشار صنعتي برآيد.

امكان تنظيم آبياري به صورت دستي هم وجود دارد كه به سادگي انجام ميشود. بطوري كه دو پيچ به نام Runtime و Frequency كه به ترتيب وظيفه تنظيم مدت زمان آبياري و دور آبياري (تكرار فاصله زماني بين دو آبياري) را برعهده دارند. بعضي از اين تجهيزات توسعه يافته تجهيزات قبلي و به منظور افزايش كيفيت عملكرد و بعضي ديگر به منظور افزودن يك خدمت در كارواش اتوماتيك بكار مي آيند. همچنين اين شركت از جمله كمپاني هاي پيشگام در زمينه هيدروليك نيز مي باشد. از اين پمپ پيستوني براي كاربري هايي همچون استفاده به عنوان پمپ دستگاه اسمز معكوس ، استفاده در صنايع غذايي، صنايع شيميايي و دارويي استفاده مي شود. كارواش اتوماتيك،سازنده كارواش اتوماتيك،كارواش اتوماتيك ارابه ايلقارشركت ارابه ايلقار در نظر دارد دستگاههاي كارواش تمام اتوماتيك ccwashبا تكنولوژي روز آلمان را به مدت محدود با شرايط ويژه اقساط واگذار نمايد ، (با كمترين پرداخت نقدي ، مجهز ترين و كاملترين دستگاه كارواش روز دنيا را خريداري نمائيد . شركت آرنا توسعه بهكو واقع در استان خراسان و نماينده كشور تايوان يكي از قديمي ترين و بزرگترين شركت هاي توليد كننده انواع تجهيزات باغباني، كشاورزي، ماشين الات و آبياري است. كارخانه هاي اين شركت علاوه بر آمريكا، در چين و تايوان نيز قرار دارند و مي توان گفت تمامي محصولات به جز تايمرهاي مدل واي فاي دار در چين و تايوان توليد مي گردند.

در شكل زير يك پمپ كارواش پركاربرد يعني پمپ پيستوني برتوليني و پمپ پيستوني اينتر به همراه موتور گرداننده نشان داده شده است كه هر دو مدل توسط بازرگاني آب نيرو عرضه مي شود. لنس ها به تجهيزات فشار قوي در كارواش دستي متصل مي شوند و رابط بين نازل و شلنگ آب مي باشند. البته اين نوع واتر جت ها با توجه به عدم نياز به جريان برق به راحتي قابل استفاده در محيط هاي بيروني هستند. نازل هاي خنك كننده و مرطوب كننده جهت استفاده در محيط هاي كوچك گلخانه خانگي و آپارتماني. پمپ هاي با كيفيت بالا ساخته شده از مواد مقاوم در برابر خوردگي محصولات اسيدي و خورنده. شركت فيدار كلين يكي از معتبرترين شركت هاي ارائه كننده انواع تجهيزات نظافت صنعتي در ايران بوده كه عرضه و فروش انواع گوناگون اين دستگاه هاي فوق حرفه اي را با قيمت بسيار مناسب به اقصي نقاط كشور بر عهده دارد. شركت اوربيت محصولات خود را كه بيش از 2000 نوع كالاست در 40 كشور و 5 قاره توزيع مي كند و به دليل كيفيت مطلوب اين محصولات جايگاه خوبي در بين خريداران لوازم آبياري داراست. تايمر هاي آبياري از جمله تجهيزات آبياري هوشمند مي باشند كه وظيفه اتوماتيك كردن آبياري و كنترل نياز آبي گياه را برعهده دارد كه به وسيله اين ويژگي مدت زمان و حجم مورد نياز آبياري براي گياه را تعيين مي كند كه در برندهاي مختلفياز جمله اوربيت (Orbit) آمريكا موجودند.

تايمرهاي آبياري اوربيت متناسب با تعداد خروجي آن ها در دو نوع تك خروجي يا مدل 401 و دو خروجي يا مدل 501 موجودند كه بر اساس كاربرد و نوع استفاده انتخاب مي گردند. فروشگاه آبياري قطره اي تك - خدمات ابياري قطره اي وآبرساني دشتبانان صنعت. اين شركت محصولات آبياري شامل تايمر، كنترلر، آبپاش، مه پاش، شيربرقي،تجهيزات آبياري قطره اي و… تفاوت اين دو نوع تايمر در تعداد خروجي آن هاست. ميزان هواي فشرده مورد نياز تعيين كننده تعداد پيستون هاي مخزن خواهد بود هرچند پمپ هاي دو پيستون متداول ترين نوع پمپ كمپرسور هستند. با اين همه تنوع تايمر از كجا بفهميم كدام نوع تايمر را انتخاب كنيم؟ پمپ كارواش اينتر با اينكه قيمت بالاتري نسبت به ساير محصولات مشابه دارد ولي به دليل كيفيت و طول عمر بالاي اين محصول در بلند مدت بسيار مقرون به صرفه خواهد بود. با افزايش ميزان فشار هر كدام از پمپ هاي برتوليني همواره ابعاد آن ها نيز افزايش يافته و موارد كاربرد آن ها نيز با يكديگر متفاوت خواهند بود.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ۱ ]