آمريكا براي رفع ترامپيسم نياز به حل شش چيز دارد

"آمريكا به سختي توانست از حادترين تهديد عليه نظام سياسي خود از زمان جنگ داخلي با دفع دومين دوره رياست جمهوري دونالد ترامپ جان به در ببرد. اما دونالد ترامپ همواره حامل ويروسي سياسي بوده كه قبل از او وجود داشته و بعد از او هم وجود خواهد داشت. با توجه به يافته‌هاي يك نظرسنجي مبني بر اينكه از هر ۱۰ راي دهنده حامي ترامپ هشت تن معتقد به واگذاري قدرت از سوي او نيستند، ترامپيسم به عنوان يك جنبش سياسي تا حد زيادي باقي مي‌ماند."


برچسب‌ها: ،

بازدید:

نگرانی کارشناسان امنیتی آمریکا از "دهن لقی" ترامپ

بنا بر گزارش‌ها، کارشناسان امنیتی آمریکا نگران این هستند که دونالد ترامپ زمانی که کاخ سفید را ترک می‌کند، قادر به حفظ اسرار دولتی نباشد و بر همین اساس باید از شرکت در جلسات اطلاعاتی آینده منع شود.
برچسب‌ها: ،

بازدید:

وزیر امور خارجه چین با نخست وزیر ژاپن دیدار می‌کند

وزیر امور خارجه چین امروز (چهارشنبه) با نخست وزیر ژاپن دیدار خواهد کرد؛ اقدامی که نخستین ارتباط پکن در سطح یک مقام عالی‌رتبه با نخست وزیر جدید ژاپن محسوب می‌شود.
برچسب‌ها: ،

بازدید:

محاکمه نتانیاهو به فوریه موکول شد

منابع خبری از موکول شدن جلسه محاکمه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پرونده‌های فساد به فوریه آینده خبر دادند.
برچسب‌ها: ،

بازدید:

آمار جهانی همه‌گیری کرونا/ تعداد مبتلایان از ۶۰ میلیون نفر گذشت

آمار جهانیِ مبتلایان به کووید ۱۹ تاکنون به ۶۰ میلیون و ۱۰۸ هزار و ۱۹۳ نفر رسیده و مرگ یک میلیون و ۴۱۴ هزار و ۹۲۵ نفر نیز بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است.
برچسب‌ها: ،

بازدید:

امروز، آخرین مهلت ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۰

مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۰ برای پذیرش در دوره های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی که منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org انجام می‌شود، آخر وقت امروز یکشنبه ۹ آذر ماه پایان می پذیرد.
برچسب‌ها: ،

بازدید:

توزیع رایگان قرص ویتامین D در انگلیس

میلیون‌ها فرد آسیب‌پذیر در انگلیس به طور رایگان قرص ویتامین D دریافت می‌کنند.
برچسب‌ها: ،

بازدید:

دیدار مقامات آمریکایی با نتانیاهو و فرد نزدیک به بن‌سلمان در قدس اشغالی

یک وبگاه فلسطینی از دیدار میان مقامات ارشد دولت آمریکا، یک شخصیت نزدیک به ولی‌عهد سعودی و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی خبر داد.
برچسب‌ها: ،

بازدید:

تداوم تظاهرات در فرانسه در اعتراض به قانون امنیتی جدید

منابع خبری از تداوم تجمعات مردمی در برخی شهرهای فرانسه در اعتراض به قانون امنیتی جدید دراین کشور خبر دادند.
برچسب‌ها: ،

بازدید:

ترامپ زمین بازی را برای بایدن مین‌گذاری می‌کند

احتمالا اعلام امیلی مورفی، رهبر وفادار به ترامپ اداره خدمات عمومی آمریکا مبنی بر اینکه برنامه‌ریزی انتقال قدرت ریاست جمهوری می‌تواند آغاز شود باعث شده تا بسیاری نفس راحت بکشند اما حقیقت این است که دولت ترامپ همچنان در حال ضربه زدن و آسیب رساندن شدید و مداوم به سامان کشور چه از روی خشم و نیت، و چه از روی بی‌کفایتی و کینه و یا ترکیب معیوبی از همه آنها است.
برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ]