اوباما انتقادها از خود مبنی بر سختگیری نکردن در قبال سیاست‌های دموکراتها را رد کرد

باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا در مصاحبه‌ای انتقادها از خود مبنی براینکه برای پیشبرد دستور کار حزب دموکرات این کشور نیروی کافی به خرج نداده و اینکه بیش از حد زمانش را صرف درک مخالفان سیاسی خود و همکاری با آنها کرده، رد کرد.
برچسب‌ها: ،

بازدید:

آکسیوس| ترور فخری‌زاده ادامه فشار حداکثری علیه ایران بود

پایگاه خبری آمریکایی ترور شهید «محسن فخری زاده» دانشمند هسته‌ای و دفاعی ایران را اقدام جدیدی در ادامه کارزار فشار حداکثری دولت آمریکا و همچنین نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی علیه ایران خوانده است.
برچسب‌ها: ،

بازدید:

کرونا و تعطیلات کریسمس؛ کشورهای اروپایی کدام محدودیت‌ها را لغو می‌کنند؟

تنها یک ماه تا آغاز جشن‌های کریسمس باقی مانده و دولتهای اروپایی که قوانینی سختگیرانه‌ برای مقابله با موج دوم شیوع کرونا به اجرا گذاشته‌اند، باید تدابیر جدیدی را دربارۀ چگونگی برگزاری جشن‌های آخر سال شهروندانشان بیندیشند.
برچسب‌ها: ،

بازدید:

ضرب و جرح مرد سیاهپوست به دست پلیس فرانسه؛ ۴ مامور از کار تعلیق شدند

ژرالد دارمنن، وزیر کشور فرانسه روز پنجشنبه دستور تعلیق از کار سه مامور پلیس که تصاویری ویدئویی از آنها در حال ضرب و جرح یک مرد سیاهپوست منتشر شده است صادر کرد.
برچسب‌ها: ،

بازدید:

سخنگوی دبیرکل سازمان ملل: هرگونه تروری را محکوم می‌کنیم

سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد در پاسخ به ایرنا در قبال ترور شهید «محسن فخری‌زاذه گفت: ما هرگونه ترور یا قتل خارج ار دادرسی را محکوم می‌کنیم.
برچسب‌ها: ،

بازدید:

آمریکا یک کاروان نظامی دیگر از عراق وارد خاک سوریه کرد

منابع سوری از ورود یک کاروان آمریکایی حامل 35 خودروی زرهی و کامیون حامل تجهیزات نظامی و لجستیک از عراق به خاک سوریه خبر دادند.
برچسب‌ها: ،

بازدید:

مشاور اردوغان: ما دشمن بحرین، عربستان، مصر و امارات نیستیم

مشاور رئیس جمهوری ترکیه نسبت به موضوع کمک‌های عربستان به ترکیه در پی زلزله استان ازمیر و تسلیت آنکارا به بحرین به مناسبت درگذشت نخست وزیر این کشور واکنش نشان داد.
برچسب‌ها: ،

بازدید:

ترامپ در فکر اعلام نامزدی برای سال ۲۰۲۴ در روز تحلیف بایدن

پایگاه اینترنتی دیلی بیست گزارش کرد، دونالد ترامپ و مشاورانش در حال بررسی چند گزینه برای اعلام نامزدی مجدد او برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ از جمله گزینه اعلام این نامزدی در روز تحلیف جو بایدن، رئیس جمهور جدید در ماه ژانویه هستند.
برچسب‌ها: ،

بازدید:

جزییات طرح مهاجرتی کمیسیون؛ ۸ درصد شهروندان اروپایی متولد قاره سبز نیستند

کمیسیون اورپا روز سه شنبه برنامه جدید «ادغام مهاجران در جوامع اروپایی» را ارائه کرد. این طرح قرار است در هفت سال آینده در دستور کار اتحادیه اروپا در زمینه مهاجرت قرارگیرد. این طرح تنها شامل مهاجرانی می شود که پیشاپیش در کشورهای عضو اتحادیه اروپا اقامت گزیده اند.
برچسب‌ها: ،

بازدید:

روزنامه چینی: بایدن به لغو تحریم های ایران می اندیشد

روزنامه «ساوت چاینا مورنینگ پست» چین در گزارشی ضمن پرداختن به انرژی و نقش مهم ایران در منطقه خاورمیانه تاکید کرد که «جو بایدن» رییس جمهوری منتخب آمریکا در اندیشه لغو تحریم های ایران است.
برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ]