ضرورت استفاده از فرصت‌های عصر پساترامپ

روزنامه همدلی در مطلبی آورد: قطعا و با مجموعه‌ای از قراین می‌توان گفت که بایدن نسبت به ترامپ گزینه معقول‌تری برای ایران است و لاجرم ایران باید از چنین فرصتی، یعنی قدرت نرم بایدن استفاده کند.
برچسب‌ها: ،

بازدید:

پیغام پکن به توکیو؛ رئیس‌جمهور چین خواهان روابط خوب با نخست‌وزیر ژاپن است

وزیر خارجه چین که برای تحویل پیام رئیس‌جمهور این کشور در توکیو حضور دارد، اعلام کرد رئیس‌جمهور چین خواهان ایجاد روابط کاری خوب با نخست‌وزیر ژاپن است.
برچسب‌ها: ،

بازدید:

جنبش الجهاد والبناء عراق: ترور فخری زاده نقشه آمریکایی - صیهونیستی برای برهم زدن اوضاع منطقه بود

جنبش «الجهاد و البناء» عراق جنایت ترور رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع ایران را به شدت محکوم کرد و آن را نقشه ای آمریکایی – صهیونیستی با کمک مزدورانشان برای برهم زدن شرایط منطقه دانست.
برچسب‌ها: ،

بازدید:

استفاده پلیس فرانسه از گاز اشک آور علیه معترضان به خشونت پلیس

امروز، شنبه بعد از اینکه معترضان نقابدار به سمت نیروهای پلیس از کوکتل مولوتف استفاده کردند و به آنها سنگ زدند و موانعی را ایجاد کردند، پلیس پاریس متوسل به استفاده از گاز اشک آور شد، این تظاهرات علیه خشونت پلیس برگزار شده بود.
برچسب‌ها: ،

بازدید:

بهترین سناریوی ژاپنی ها برای المپیک توکیو

فرماندار توکیو با بکار بردن «سناریوی بهترین مورد» برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ اظهار داشت: بهترین شرایط ممکن برای حضور همه ورزشکاران از تمام ۲۰۶ کشور در کنار حضور حداکثری تماشاگران فراهم خواهد شد.
برچسب‌ها: ،

بازدید:

ونزوئلا ۶ آمریکایی را به حبس محکوم کرد

یک قاضی ونزوئلا ۶ تن از مدیران نفتی سابق پالایشگاه آمریکایی سیتکو را به اتهام فساد به حبس محکوم کرد.
برچسب‌ها: ،

بازدید:

جانسون و بن‌سلمان درباره نتایج اجلاس گروه ۲۰ گفت‌وگو کردند

بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس روز سه‌شنبه در تماس تلفنی با محمد بن سلمان ولیعهد عربستان درباره نتایج نشست گروه ۲۰ به میزانی ریاض گفت‌وگو کردند.
برچسب‌ها: ،

بازدید:

پلیس، یک زن را عامل حمله مشکوک تروریستی در سوئیس اعلام کرد

یک فروشگاه بزرگ چندمنظوره‌ در شهر جنوبی «لوگانو - Lugano» سوئیس روز سه‌شنبه مورد حمله قرار گرفت که به گفته پلیس عامل این حمله مشکوک تروریستی یک زن ۲۸ ساله سوئیسی است.
برچسب‌ها: ،

بازدید:

مقام ارشد انصارالله: پاسخ ایران به ترور فخری زاده، قانونی و مشروع است

"محمد البخیتی" عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن شنبه شب در واکنش به ترور "محسن فخری زاده" شهید صنعت دفاعی کشورمان گفت: پاسخ ایران به این ترور مشروع و قانونی خواهد بود و تمام جهانیان آن را به رسمیت خواهند شناخت.
برچسب‌ها: ،

بازدید:

هیئت تجار اسرائیلی به بحرین رفت

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی امروز، چهارشنبه اظهار کرد: هیئتی از تجار اسرائیلی به دعوت ملک حمد بن عیسی، پادشاه بحرین به این کشور سفر کرد.
برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ]